:)

ULUBIEŃCY MAJA ♥

No hejka! Maj się już skończył, co znaczy że mamy czerwiec! Ostatni miesiąc szkoły! Wreszcie nareszcie! <3 Oto ulubieńcy tygodnia! :)

~ KSIĄŻKA 
Ulubieńcem w tej dziedzinie jest seria książek które czytałam jak byłam mniejsza, a mianowicie "KOSZMARNY KAROLEK". Gdy ją czytałam, nie mogłam powstrzymać się od śmiechu! Polecam wszystkim osobom, z młodszym rodzeństwem! Naprawdę super książki! 

~ MUZYKA
Muzycznym ulubieńcem jest RAP, coś  zupełnie innego, nie jest to mój ulubiony gatunek muzyczny, ale jednak jest piosenka której mogłabym słuchać cały dzień i całą noc bez przerwy! Ta piosenka przypomina mi jak wspaniałych a zarazem powalonych ludzi mam wokół siebie! Zakochałam się : *KLIK*

~ PLASTYKA
Tak, ostatnio zaniedbałam plastykę, bo nie znalazłam ostatnio jakichś obrazków które mogłabym wam pokazać! I jedynym obrazkiem który mnie urzekł to rysunek przypominający mi dzieciństwo! *KLIK*

~SŁODYCZE 
Słodycze, kategoria bez której nie było by ulubieńców...jeśli już o nich mówimy to w tej kategorii jest tylko jeden zwycięzca : LAY'S STRONG : OSTRE CHILLI <3 Najlepsze na świecie! Polecam!

~MIASTA
   Najlepsze miasto na świecie - stolica ŁÓDZKIEGO! ŁÓDŹ! Polecam odwiedzić! Dużo ciekawych rzeczy + Manufaktura i sklepy <3 

~ARTYKUŁ SPOŻYWCZY
SOKI! SOKI TO ARTYKUŁ MIESIĄCA! TYMBARKI, FRUGO, ROKO, HORTEX WSZYSTKIE SOKI SĄ ULUBIEŃCAMI <3 Najlepsze (tymbark jabłko-arbuz albo jabłko-brzoskwinia) 

~KOSMETYK
Ulubieńcem tygodnia w kategorii kosmetyk jest mgiełka do ciała z AVON z serii "NATURALS" i jest to zapach granat z mango, zapach jest lekki i układa się w kompozycję kwiatową, z tego co pamiętam kosztował nie wiele :) 

~FILM 
Filmem którego jeszcze nie oglądałam, ale gdy na pewno obejrzę dam recenzję na blogu jest CARTE BLANCHE (czyt. Kart Blansz). W dniu 19 czerwca wybieram się na ten film z klasą...Z opinii ludzi (szczególnie mojej mamy która na tym filmie była) słyszę że to całkiem niezłe dzieło. No nic, przekonam się czy słusznie ustawiłam ten film na ulubieńca!

 ~ANTYULUBIENIEC
 

Antyulubieńcem tygodnia jest zepsute, śmierdzące jedzenie. Chyba nikt nie lubi jak mu wali zdechłym artykułem spożywczym w domu nie?

~ULUBIENIEC MIESIĄCA
Najważniejszą rzeczą czyli ulubieńcem caaałego miesiąca zostaje wydarzenie które miało miejsce na samym początku czerwca, czyli DZIEŃ DZIECKA!! Mam nadzieję że dostaliście masę prezentów, tak jak ja i że wasz Dzień Dziecka był udany! 

To wszystko w miesięcznych ulubieńcach !!! :) Nie wiem czy zauważyliście, ale wykluczyłam z moich ulubieńców portal, ponieważ nie miałam co pisać na tego ulubieńca! Mam nadzieję że post wam sie spodobał, bo ulubieńcy cieszą się najlepszym powodzeniem wśród moich postów! Do kolejnego!
~ Bloggerka   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz