:)

TMI TAG (♥)

Hejka! Dziś postanowiłam napisać dla was TMI TAG (too much information). Będą to tradycyjne pytania (Pomysł wziął się od youtube, więc tylko tam gdzie pisze "YT" będę zamieniać na blog). Zaczynamy!
1.Co masz na sobie ?
- Mam na sobie niebieski wręcz błękitny top i jeansowe szorty.
2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
- Myślę że zakochana nigdy nie byłam, bardziej zauroczona.
3. Czy kiedykolwiek miałas straszne zerwanie ?
- Nie nigdy czegoś takiego nie przeżyłam.
4. Ile masz wzrostu ?
- Ostatnio jak się mierzyłam wyszło mi 165,5 cm.
5. Ile ważysz ?
- Nie mam wagi w domu, ważyłam się ostatnio we wrześniu na bilansie i to było jakieś 48 kg
6. Jakieś tatuaże ?
- Nie mam żadnych tatuaży, ale w przyszłości chcę sobie wytatuować na prawym nadgarstku znak wieczności.
7. Jakiś piercing ?
- Jedynie co to mam przekute uszy.
8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?
- Uwielbiam Zayna (One Direction) i Perrie (Little Mix) - Może to nie jest z telewizji, bo bardziej z muzyki ale jest ;)
9. Ulubiony program (serial/film)?
- Moim ulubionym filmem jest cała seria "Harry Potter", od dziecka jestem w niej zakochana i ta miłość trwa i trwa.
10. Ulubione zespoły ?
- Moim ulubionym zespołem jest The Vamps. Wcześniej również One Direction, ale mam wrażenie że jak Zayn odszedł to już nie jest to samo...
11. Coś, czego Ci brakuje?
- Czasu. Naprawdę, cieszę się że jeszcze 2 tygodnie i wakacje, bo nie wytrzymałabym dłużej.
12. Ulubiona piosenka ?
- Moją ulubioną piosenką jest "Somebody to you" zespołu The Vamps
13. Ile masz lat ?
- Już niedługo skończę 14 :)
14. Znak zodiaku ?
- Lew
15. Czego szukasz u partnera ?
- Opiekuńczości, jest to dla mnie najważniejsza cecha u chłopaka :)
16. Ulubiony Cytat ?
- "Czy chciałbym zbyt wiele, żeby nie być sam?
Czarne i białe to nie tylko ja.
Idę po swoje, bo to nie wstyd gonić marzenia,
przebijając głową nieba błękit.
Zaraz przyjdzie noc po nas, zaraz upłynie czas,
takie same sny masz ty i ja
- nie chcę wiele, choć wszystko chcę brać." ref. pios. "Zbyt Wiele"
17. Ulubiony aktor ?
- Tom Felton z Harrego Pottera <3
18. Ulubiony kolor ?
- To nie tajemnica że moim ulubionym kolorem jest ciepły niebieski <3
19. Głośna muzyka czy cicha ?
- Nie umiem słuchać cicho więc tu zdecydowanie głośna.
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
- Idę do swojego pokoju, wchodzę na yt i oglądam ytberów.
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
- Ok. 7 min :)
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
- Koło pół godziny jak się spręże :)
23. Bilas sie kiedys z kims ?
- Z moim ciotecznym rodzeństwem, jak byłam mała...
24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci sie podoba u chłopców?
- Inteligencja to jeśli chodzi o charakter, a jeśli chodzi o wygląd to muszą mieć czarne bądź brązowe włosy ;3
25. TURN OFF . Co Ci sie nie podoba u chłopców?
- Gdy uważają że są mądrzejsi od wszystkich innych, wywyższają się i takie tam...
26. Powód dla ktorego dolaczylas do prowadzenia bloga.
- Dużo blogów czytam i postanowiłam też tak się pobawić ;)
27. Czego sie boisz?
- Boję się strasznie os/pszczół/much/pająków....Owady (prócz motyli) to moja największa zmora :C
28. Kiedy ostatnio plakalas ?
- Jakoś 2-3 miesiące temu
29. Kiedy ostatnio powiedzialas ze kogos kochasz? ?
- Nie wiem, ostatnio bardzo rzadko to mówię, może jakieś dwa tygodnie temu...
30. Co oznacza Twoj Blog username?
- W sumie gdy zakładałam bloga to...miała to być chwytliwa nazwa i raczej dobrze się przyjęła więc jest luz
31. Ostatnia przeczytana ksiazka ?
- Moją ostatnio przeczytaną książką był "Skąpiec" czyli lektura szkolna.
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
- Nie czytam aktualnie żadnej książki, ale w wakacje zamierzam przeczytać "Kłamczuchę"
33. Co ostatnio ogladalas (serial TV)?
- Nic, ja już prawie nie oglądam telewizji.
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałas ?
- Była to moja mama :D
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wyslalas sms ?
- Yyy ostatnio wysłałam sms do mojej przyjaciółki, więc przyjaźnimy się ;d
36. Ulubiona potrawa?
- Kluski śląskie albo spaghetti <3
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
- Jak już wspominałam w ulubieńcach chciałabym zwiedzić Francję, ściślej mówiąc Paryż <3
38 Ostatnie miejsce w ktorym byłeś ?
- Szkoła :c Wczoraj
39. Czy ktos Ci sie teraz podoba?
- Nie zdradzę...:P
40.Ostatni raz kiedy pocałowałas kogoś ?
- Dawno. Na pewno dawno.
41. Ostatnio kiedy ktos Cie obrazil ?
- Nie wiem bo raczej nie zdarza się żeby ktoś mi prosto w oczy powiedział co tak naprawdę o mnie myśli
42. Ulubiony smak słodki ?
- Czekolada Milka z orzechami <3 Najlepsza!
43. Na Jakich instrumentach grasz ?
- Coś tam umiem na flecie i gitarze ;)
44. Ulubiona część biżuterii ?
Wisiorek/Łańcuszek <3
45 . Ostatni uprawiany sport ?
- Kolarstwo! Rowerki! ;D
46. Jaka piosenke ostatnio spiewalas?
- "Zbyt Wiele"
47. Ulubiony teks na podryw ?
- Nie mam, nie jestem typem osoby, która do wszystkich leci z podrywem!
48. Czy kiedykolwiek uzylas tego tekstu?
- Jak mówię "NIE" nie mam takiego tekstu
49. Z kim ostatnio przebywalas w wolnym czasie?
- Z rodzinką <3 A dziś przyjeżdża do mnie przyjaciółka!
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
- Nie nominuję nikogo ;3 Niech każdy kto chce to zrobi! Buziaki!!!! To na dzisiaj tyle mam nadzieję że tag wam się spodobał ;3
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz