:)

#SELFIE TAG (♥)

Hejka!

Dziś coś zupełnie innego, raczej TAG...Popatrzyłam, poszukałam co by można było zrobić na bloga. I po długich poszukiwaniach nie znalazłam nic. Weszłam na kanał RED LIPSTIC MONSTER NA KTÓRY WAS SERDECZNIE ZAPRASZAM (ZWŁASZCZA DZIEWCZYNY) i to właśnie dzięki niej wpadłam na pomysł, ponieważ Selfie Tag nagrała właśnie ona, ja to zrobię w wesji pisemnej ale pytania będą te same (NIE TO NIE MA NIC WSPÓLNEGO ZE ZDJĘCIAMI)

1) Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
- Jeśli chodzi o mnie to kocham moje nogi. Należą raczej do tych zgrabnych. Staram się nie nabijać siniaków ani zadrapań, więc wyglądają estetycznie!
2) Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na Ziemi to gdzie byś pojechała i dlaczego tam?
- Nie mam jakichś wielkich wymagań, bo raczej na koniec świata nie chciałabym jechać. Od dzieciństwa ciągnęło mnie do jednego miasta i mam nadzieję że moje marzenie się kiedyś spełni, tym (jak dla mnie) magicznym miejscem jest Paryż. W sumie nie wiem dlaczego. Paryż zawsze mnie interesował, zawsze chciałam spojrzeć na tą piękną Wieżę Eiffla. Tam znajduję się w połowie moje serce i w przyszłości na pewno się tam wybiorę! :) *KLIK*
3) Co potrzebujesz żeby czuć się lepiej gdy jesteś chora?
- I znów to powtórzę! Nie mam jakichś wielkich wymagań. Gdy jestem chora potrzebuję herbaty z sokiem malinowym, laptopa, chusteczek higienicznych i mojego łóżka! :)
4) Jaką jedną radę dałabyś młodzieży i dlaczego?
- Sama jestem jeszcze w tym okresie młodzieży, więc nie wiem czy powinnam cokolwiek mówić bo to tak jakbym mówiła sama do siebie. Ale jednak zaryzykuję i powiedziałabym "Spełniajcie marzenia, przynajmniej próbujcie je spełniać" (oczywiście za zgodą opiekunów), a dlaczego? Ponieważ za 20 lat możecie żałować że nie zrobiliście tego teraz, że nie spróbowaliście, to tak jakbyście poddali się na samym starcie...Marzenia są bardzo ważnym elementem i starajcie się je realizować :)
5) Jak myślisz jakim zwierzęciem mogłabyś być w swoim poprzednim wcieleniu?
- Myślę że mogłabym być lwicą, ponieważ gdy mi na czymś zależy umiem o to zawalczyć i nie poddawać się, bo wtedy to nie miałoby sensu. Lwica to jest to :D
6) Gdybyś mogła cofnąć czas to co byś zmieniła?
- Wiązałabym sznurówki. Czemu? Przez takie coś złamałam rękę...
7) Co robisz dla rozrywki w weekendy?
- Co robię, no na pewno spotykam się z przyjaciółmi, oglądam jakieś filmy, robię coś na komputerze jest dużo takich rzeczy...
8) Co denerwuje cię w miejscu gdzie pracujesz?
- Zacznijmy od tego że ja nie pracuję, tylko się uczę. A co mnie denerwuję to nadmiar testów/kartkówek, prac domowych, obowiązków. Reszta jest całkiem spoko, bo czy to szkoła podstawowa, gimnazjum czy liceum SZKOŁA TO NAJLEPSZY OKRES W ŻYCIU (PRZYNAJMNIEJ POWINIEN BYĆ)
9) Nie mogę żyć bez...
Na pewno nie udało by mi się żyć przez dłuższy czas bez picia i jedzenia co jest raczej oczywiste, dużą rolę odgrywają w moim życiu słodycze, chyba w życiu każdego kto je lubi/wielbi itd..., bez rodziny też na dłuższy dystans nie mogłabym żyć, no i oczywiście bez mojej kochanej przyjaciółki, której mogę się wyżalić, mogę jej powiedzieć prawdę w oczy i ona się nie obrazi zawsze przy mnie będzie :) No i zapomniałam o jednej rzeczy : INTERNET! BEZ TEGO ŻYCIE NIE MIAŁO BY SENSU <3
10) Jak byś mogła mieć jedną super moc jaka by to była?
- Myślę że chciałabym mieć moc czytania ludziom w myślach...Zawsze chciałam wiedzieć co tak naprawdę niektórzy o mnie myślą i czy są faktycznie moimi prawdziwymi przyjaciółmi...

No cóż tak to się skończyło i od razu mówię! Nie spodziewajcie się przez ten tydzień żadnych postów. Jestem od stóp do głów zawalona nauką kartkówkami, pracami domowymi, poprawami że nie mam na nic czasu, nie mam nawet czasu na siebie i swoje potrzeby! Więc do zobaczenia! Trzymacie się i zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz