:)

Na szybko! Recenzja iperfumy.pl (♥)

Haj! Hoj! Hejka!

Jednak trochę zdążyłam, więc szybko i na temat! Dziś wtorek i kolejny post zostanie opublikowany powiedzmy w środę bądź czwartek, bo nie nadążam z nauką! Dziś zrobię (chyba) pierwszą recenzję na tym blogu czy coś...Będzie to recenzja sklepu/drogerii internetowej, sama nie wiem jak to nazwać...Iperfumy.pl to strona na której znajdziecie wszystko dużo tańsze niż w sklepach, do których chodzicie i patrzycie tymi wielkimi oczami na cenę produktu który się wam podoba, który jest waszym marzeniem. Np. :
- Mamo, mamo! Chodź zobacz! Są tu te perfumy (mówi nazwę...), ja je muszę mieć!
- Krysia, czy ty jesteś poważna? Zobacz ile to kosztuje! Może na gwiazdkę, ale teraz szkoda mi pieniędzy na coś czego i tak nie będziesz używać.


A na iperfumy nawet taki flakonik możecie znaleźć za połowę ceny jakiegoś sklepu np. :
- Mamo patrz co znalazłam w internecie! Tu są te perfumy, które podobały mi się w tym sklepie.
- I jaka cena? Znów ponad 100 zł za 15ml? 
- Nie! 55,90 zł za 50ml! 
- No to bierzemy!

Słuchajcie! Wiem że niektórzy boją się zamawiać przez internet bo nie mamy pewności czy dojdzie. Iperfumy i tego jestem pewna w 99% że dojdą wam na pojutrze od złożenia i przyjęcia zamówienia, a do tego jest opcja płacenia przy odbiorze! Z tej strony mam dopiero jedną rzecz, ale gdy będę zamawiać kosmetyki, to właśnie tam!
To tyle. Taka krótka recenzja, będzie ich więcej więc się nie bójcie! Następny post w sobotę lub niedzielę! Szykujcie się :)
~ Bloggerka
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz