:)

Kolejne zmiany...(:/)

Hej!

Mieliście się nie spodziewać postu w tym tygodniu a jednak coś dla was mam, nie jest to taki zwykły post...Dziś jest niedziela, a pewnie udostępnie wam ten post w poniedziałek lub wtorek. Na moim blogu szykują się kolejne zmiany! Nie robię już tak bardzo dużo rzeczy odnośnie plastyki czy muzyki...Jak pewnie z resztą widzicie..Mój blog nadal będzie produkował posty odnośnie piosenek, rysunków czy czegokolwiek związanymi z tymi rzeczami.... Zmieniam go w taki sposób że będę robić pisemną wersję tego co robią ytberzy na swoich kanałach. Co jakiś czas będą pojawiały się TAGI, Ulubieńcy (Chociaż to już było), Posty tematyczne i recenzje...Mam nadzieję że uszanujecie to że dla mnie jest to ważne, chociaż zauważyłam że populacja mojego bloga rośnie z każdym takim postem. Więc dwa wnioski :
a) Nie będzie już tak dużo o plastyce i muzyce
b) Czasem będą się pojawiać posty dotyczące tych dwóch rzeczy, tak to - pisemna wersja you tube :D

Mam nadzieję że mój pomysł się wam spodoba mimo, że opisałam to w taki głupi sposób, że będę pod wrażeniem jak to zrozumiecie! :D No to do kolejnego!
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz