:)

COMMON WHITE GIRL TAG (♥)

Hejka! Dziś nie mam co robić, więc postanowiłam dla was coś napisać! Zaczynajmy!

1) Ulubione picie ze Starbucks?
- Kawa piernikowa <3 Moja miłość, mogłabym ją pić tak bez końca! :)

2) Ile czasu zajmuje ci się przygotowanie rano?
- Jak już mówiłam, gdy się spręże to ok. 30 minut, gdy jestem zbyt zmęczona żeby robić wszystko szybko to koło 40-45 minut.

3) Ile selfies robisz dziennie?
- Zależy od dnia, mam dzień w którym robię sobie zdjęcia z wszystkimi i mam dni w którym nie robię sobie zdjęć wgl :P

4) Używasz słowa LOL i OMG na głos?
- Nie, staram się nie używać takiego języka "internetowego" jeśli można tak powiedzieć, ale czasem może mi się wymsknąć i nawet o tym nie pamiętam.

5) Czy ubierasz te same ubrania więcej niż 1 raz?
- To oczywiste. Nie dałoby rady mieć tyle rzeczy żeby za każdym razem ubierać inne spodnie czy inny t-shirt. Myślę że jakby tak prać rzeczy co jedno noszenie, byłyby sprane.

6) Czy jesteś rasistką?
- Nie, dla mnie ludzie obcy (mam na myśli obcokrajowców), ludzie innego wyglądu, to jest zupełnie normalne. Nikt o innym zabarwieniu skóry czy innej fryzurze raczej mi nie przeszkadza.

7) Instagram twitter czy tumbler?
- Wybieram instagrama, wg mnie jest to po prostu najlepszy portal z tych wszystkich wymienionych w pytaniu :)

8) Jak spędzasz większość swojego czasu?
- Gdy jest wolne raczej cały dzień siedzę na komputerze i nie wychodzę z domu. Ale gdy jest szkoła i trzeba się uczyć, no to faktycznie uczę się, staram się przynajmniej nauczyć !

9) Kto jest twoim ulubionym ytberem?
- Wydaje mi się że na obecną chwilę nie mam ulubionego, chyba że wszystkich mogłabym dać na ulubionych. Uwielbiam oglądać LittleMooonster96, Banshee, Olciiak, RedLipsticMonster i wiele wiele innych blogerek urodowych, ale też lubię obejrzeć gamerów takich jak ReZi, Stuu, Multi czy JDabrowsky itd...:)

10) Jak często malujesz paznokcie?
- Tylko gdy mam wolne, bo ogólnie u mnie w szkole nie można sobie malować... :c

11) Czy jesteś zakupoholiczką?
- Myślę że w pewnym stopniu tak, ale umiem się opanować jak tego potrzeba.

12) Czy robisz zdjęcie jedzenia przed jedzeniem?
- Nie nie robię czegoś takiego. Nie wiem po co XD

13) Robisz makijaż codziennie?
- Nie, ja robię makijaż bardzo rzadko, tylko na specjalne okazje.

14) Jakie są twoje oceny w szkole?
- Przeciętne, może tak. W podstawówce moje oceny były zdecydowanie lepsze, ale wiadomo że jak poszłam do gimnazjum jest dużo trudniej. Moja średnia na koniec roku to 4.57 i jestem z niej zadowolona

15) Jak często stylizujesz swoje włosy?
- Ja z moimi włosami bardzo mało robię, ogólnie przeczesuję je szczotką ewentualnie prostuję niedoskonałości.

16) Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
- Nie, tylko jak mi się chce to robię się na "bóstwo"

To już wszystkie pytania, możecie się zastanawiać dlaczego 2 czy 3 pominęłam, ale po prostu nie posiadam takiego czegoś jak tumblr czy twitter. No to do kolejnego!
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz