:)

TAG : KOCHAM LATO (♥)

Hejka!

Dziś zaczyna się kalendarzowe lato, więc na tą okazję postanowiłam zrobić takiego posta. Pytań 12 więc bez dłuższego wstępu zaczynamy!

1) Ulubiony letni lakier?
- Zacznę od tego że z latem kojarzą mi się zdecydowane, mocne kolory. Ja już o tym lakierze wam wspominałam jest to kolor 987 z firmy inglot. Szczerze powiedziawszy ja uwielbiam lakiery tej marki, wydają mi się po prostu najlepsze i nie schodzą tak jak potrafią inne lakiery, więc ten kolor sobie sprawdźcie i naprawdę wam polecam!

2) Ulubione letnie produkty do ust?
- W tej kategorii mam 1 produkt i jest to Baby Lips Dr. Rescue Berry Soft. Ogólnie jej nie mam ale bardzo mi się spodobała, ponieważ ma ją moja koleżanka, przynosi ją do szkoły. Pachnie przecudowną miętą, a ja kocham takie świeże zapachy. Na ustach świetnie się prezentuje więc również wam ją polecam!

3) Ulubiona letnia sukienka?
- Szczerze mówiąc ja nie noszę sukienek, zwłaszcza w lato bo jest mi w nich strasznie gorąco, wolę szorty, ale jak mam już wybrać sukienkę jest to bardziej dres-dress, jest bardzo wygodna, zarazem elegancka. Zdjęcie dam wam na dole już pod wszystkimi pytaniami!

4) Ulubiony letni kwiat?
- Chyba się nie zdecyduję. Uwielbiam wszystkie letnie kwiaty, naprawdę mogłabym na nie patrzeć, wąchać i robić to przez cały dzień i mi by się nie znudziło! Mam nadzieję że szybko te kwiaty się pojawią :)

5) Ulubione letnie akcesoria/szale/apaszki?
- Zdecydowanym ulubieńcem są okulary przeciwsłoneczne, jak to w lato...Bez nich się nie obędzie!

6) Jaki letni trend letni jest dla ciebie fajny/dobry?
- Ja się nie znam na trendach, maluję się jak potrafię, więc nic mi do tego, jednak tak jak mówiłam lubię mocne kolory takie idealne na lato! :)

7) Ulubiona letnia świeca?
- Jest to świeca o zapachu świeżej truskawki z wanilią! Nawet nie wiem skąd, ale uwielbiam ją palić, bo w całym pokoju pachnie mi świeżymi owocami, więc jest idealna na lato!

8) Ulubiona letnia mgiełka lub perfumy?
- Moją ulubioną mgiełką na letnie dni jest mgiełka z firmy AVON o zapachu Mango-granat, wydaje mi się że też już wam o niej wspominałam, ale powiem jeszcze raz. Jest to świetny zapach! :)

9) Jakie jest u ciebie lato?
- Dziś jest pierwszy dzień lata, więc trudno mi stwierdzić jakie jest, ale dziś jest pochmurno, deszczowo i wgl, może dlatego że piszę ten post 20 czerwca i jest 1 dzień przed tym wymarzonym słoneczkiem, nie wiem XD

10) Co wg ciebie jest najlepsze w lecie?
- Chyba tak jak dla każdego dziecka, są wakacje! WOLNOŚĆ, NIE MA SZKOŁY, RADOŚĆ, PRZYGODY ŻYCIA! XD Tak, tylko to się liczy w lecie (Nie no także moje urodziny) XD

11) Czy lubisz letnie porządki?
- Nie przepadam wgl za sprzątaniem, więc zacznijmy od tego. Tyle że jest taka pora jak jeden dzień przed kalendarzowym latem w którym mnie najdzie i cały dom jest posprzątany na błysk. Więc nie lubię, ale czasem mam potrzebę posprzątania czegoś :)

12) Twoje plany na wakacje?
- Ja swoich planów nie chcę zdradzać, bo tak naprawdę nie wiem co do końca będę robić, wiem że gdzieś wyjeżdżam tylko tak do końca nie umiem powiedzieć dokąd, bo razem z rodzicami rozważamy kilka propozycji :D

Mam nadzieję że TAG na pierwszy dzień lata wam się spodobał i chcecie więcej takich tagów! Więc do następnego i trzymajcie się! + JUTRO (znaczy dziś --> 21 czerwca są moje imieniny, więc życzcie mi najlepszego xD)
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz