:)

Sposób na nudę (czyli...CHOROBA PRZYBIJA DO ŁÓŻKA ♥) + Wczorajszy DZIEŃ MATKI :)

Hejka.

Tytuł mówi sam za siebie...Od poniedziałku tego tygodnia, jestem CHORA, boli mnie brzuch, gardło, zatoki, kostki głowa i wszystko naraz. A tak bardzo chciałam iść do szkoły :c (Nie, nieprawda...Było mi obojętne, bo tydzień jak każdy! XD) Nie będę wam opowiadać historii mojej choroby, bo by was to zanudziło...Nazwałam ten wpis "SPOSOBY NA NUDĘ" ponieważ chcę wam trochę pomóc kiedy już jesteście na skraju nudzenia się, a wiadomo że gdy jest się chorym, z łózia nie powinno się wychodzić...Oto 5 (jak dla mnie) najlepszych sposobów na zwalczenie nudy!
• SPANIE! - Jeśli nie masz co robić, po prostu pośpij sobie, wtedy pomysły na nudę same wlecą ci do głowy, a przy okazji, przyśni ci się coś bajecznego ♥
• OGLĄDANIE TV - Nudzi ci się, a nie masz internetu? Co to za problem...przecież masz telewizor...Masz tyle kanałów że pewnie znajdziesz coś dla siebie!
• GRANIE NA LAPKU/TABLECIE/KOMPUTERZE/TELEFONIE - Znudził ci się telewizor, ale nagle wrócił ci internet, łap za najbliższe urządzenie i pocykaj sobie w gierkę, pooglądaj sobie yt czy co tam chcesz
• CZYTAJ - Czytanie jest jednym z lepszych sposobów, gdy boli cię głowa, nie warto narażać jej na jeszcze większy ból, weź książke, poczytaj, wyjdzie ci na dobre, a poza tym wzbogacisz swoją głowę o nowe marzenia ☻
• RYSUJ - Rysowanie, jak dla mnie najlepszy sposób na nudę. Przy tym nie można się nudzić. Stwórz swoją własną, kreatywną postać, to dobra zabawa, a przy tym zajmuje trochę czasu!
• BONUS - SŁUCHAJ MUZYKI - Muzyka cię odpręży, a jak już mówiłam w jednym z postów, ona jest najlepszym przyjacielem człowieka, więc gdy jej posłuchasz, odejdą w niepamięć wszystkie problemy...zrelaksujesz się i na pewno lepiej się poczujesz!

Jak już mówiłam, to tylko według mnie najlepsze sposoby na nudę! Jeśli macie inne piszcie w komentarzach! :) :) :)!!

Przejdźmy do kolejnej rzeczy, wczorajszy DZIEŃ MATKI!
U mnie odbył się na spontanie, mama wchodzi z pracy do domu (ja leżę chora ;P) rozpakowuje zakupy a ja idę do pokoju po piękną londyńską torbę...Daję mamie składając życzonka, mama otwiera, a tam 2 jej ulubione czekolady i książka (Trafiłam, bo nie czytałam jeszcze ^^)...Mam nadzieję że ucieszył ją ten prezent!

A ja z okazji tego wczorajszego święta pragnę złożyć wszystkim mamom najlepsze życzenia! Aby były dumne ze swoich dzieci, radosne, miały cały czas dobry humor i nigdy się nie denerwowały! #KOCHAMY_NASZE_WSPANIAŁE_MAMY! :)

(Wiem że trochę za późno, ale liczy się gest!)
~ Bloggerka
Ps: Życzcie zdrowia! :')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz