:)

This is me...- Oto ja czyli krótkie streszczenie o mnie

Więc tak jestem Ala, ale nazwałam się Love true, ponieważ te słowa mają dla mnie ogromne znaczenie. - Prawdziwa miłość czyli taka która nigdy nie umrze.Uwielbiam zespół The Vamps <3 Lubię też One Direction i Little Mix XD. Polskich wykonawców...trudno wymieniać, ale siedzę trochę w rapie, trochę w rocku, a trochę w popie. Zwłaszcza Jula... X) No i też Grubson, KaeN ogółem...Moją pasją jest muzyka i rysowanie. W zasadzie tak spędzam wolny czas. Nie mam ogromnej ilości przyjaciół. Mam tylko 4 nieliczne osoby. Uwielbiam deszcz. Kocham żelkii (Żelkonators Yoł) <3 Właśnie je jemmm! Pycha X) Moim ulubionym kwiatem jest hiacynt i żonkil, a znienawidzonym to chyba nie mam. Mam psa, wabi się Tina. Jestem strasznie fochliwa i wybredna, staram się nad tym pracować, ale uważam że umiem się szybko zmieniać. Nie wiem co mam jeszcze powiedzieć. Uwielbiam czarno-niebieski kolor.... <3 Mrr...KOCHAM MOZARELLĘ JAKO SER XD NO I GOŁDĘ TEŻ <3 Ale kocham (po przyjacielsku) też moją mozarellę <3 Moją zakochaną mozarellę.....I to tyle jeśli streszczenie mnie! Do kolejnego! :>

Ps : Chcę wam powiedzieć że dziś nie płakałam po raz pierwszy od zakończenia roku ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz