:)

Hej kociakuu ;*

Dziś jak to dziś wstałam rano. Ubrałam się i zaczęłam sprzątać w pokoju. No musiałam, bo przyszła do mnie Olunia <3 Moja najka <3 Hahahahaha i wgl. EeEeJjJj znów przypomina mi się moja klasa, jak mi jej szkoda, ja ją tak kocham i nie chcę żebyśmy się rozeszli :( Ktoś jest z was w 6 kl i idzie do gimbazy?! No to wiecie jak to jest no chyba że ktoś przechodzi w całości ze sw klasą :/ Zazdroszczę. Pamiętajcie człowieki że byliście dla mnie najlepsi <3 Oglądam Harrego Pottera (Jestem Potterhead) jakby coś ;D Oglądam II część. I tak przy okazji słucham sobie "Word up" LM. Ej i dziś słuchałam takich przygnębiających piosenek i znów się poryczałam. <3 ;( Swagować bez przyjaciół? To nie to samo! Niby będę z koleżankami i kolegami w jednej klasie, ale kilka osób odeszło, a reszta będzie w drugiej klasie. Wiem że poznamy nowe osoby, ale no nie wiem :/   Te wakacje mogłyby się już skończyć! Mam ich dość na całej linii :( Ten wpis jest strasznie długi i nie wiem dlaczego, ale lubię pisać. Zwłaszcza o swoim smutku :(  Niby Ola (przyjaciółka) poprawiła mi humor, ale potem sobie przypomniałam i wgl znów rycze. Dziękuję klasie za 6 lat <3 No oczywiście niektórym za 5 i za 3 bo doszli do nas. Bardzo was kocham i odliczam tylko dni aby się z wami zobaczyć. U mnie na dodatek leje i kości mnie bolą. Więc dzień zkichany jeśli można go tak określić. Kocham wass <3 Pozdro dla ludzi którzy mnie wspierają <3

~ Do następnego :(

*Dla klasy*
* :( *
* -.- *
A tak dziś wyglądałam *O tak*
* :'( *

1 komentarz: