:)

Cześć........brzydalu -.-

CZEŚĆ :) Słuchajcie wiele osób nazywa się brzydalami mimo to że są piekni, ja uważam że to przesada, chociaż też się tak nazywam. Uważam że powinnam z tym skończyć, ale nie mogę, wczoraj była u mnie koleżanka, która powiedziała że jestem taka fotogeniczna! No sorryy, ale nie -.- A ona jest taka ładna, zaraz wam pokaże............coś ciekawgo! *zobacz to* takie dziewczyny mówią że są brzydkie jak deska. A takie *zobacz to* uważają się za królowe piękności! To niemożliwe, tandeta wygrywa? Otóż nie! Tak samo jest z facetami : *zobacz to* Tacy uważają się, za niemożliwych, mówią, że nie mają szans na dziewczyny, a tacy *zobacz to* za nie wiadomo kogo! Kusicieli, zdobywców dziewczyn?! Ja osobiście jestem przeciwko takim mięśniakom. Mam nadzieję, że wy wszyscy również. <3 Przemyślcie to i komentujcie :) Do następnego wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz