:)

Rysuneczki ;3

Hey <3 (Dziś była nutka więc nie ma) Hemm.....Chcę poruszyć temat rysowania.

Bardzo lubię rysować dla koleżanek. Mam z tysiąc obrazków XD malowideł itp...Nie jestem znakomita w te klocki, ale staram się jak mogę (Jakby co mam 5 z plastyki) i wgl teraz mi się nudziło to namalowałam 3. Moja mama mówi że kobita jest najładniejsza, ale dla mnie króliczek. Zaraz wam dam zdjęcie więc się nie bójcie że nie zobaczycie. Oczywiście również oglądam Harrego Pottera, w tej chwili właśnie Harry rzucił zaklęcie Sectum Sempra. Nie....Wgl.....Dobra dojdźmy do rysunków. Jeśli te wam się spodobają to..... . . . mogę rysować częściej tylko piszcie. I mam do was prośbę. Komentujcie moje posty X) Bo nudy, a ja chcę odpowiadać. No dobra nie wiem czy chcecie patrzeć na te bazgroły i za popękane monitory nie odpowiadam ;D. No to mata i paczajta!

2 komentarze: