:)

Szczęśliwej drogi już czas....

*Droga*

Szczerze to nie mam pomysłu co napisać. Może tak. Wczoraj zużyłam dwie paczki husteczek. Naprawdę dla mnie to jest trudne. :( Śniło mi się dziś że jest super i te wesołe chwile trwają teraz. No a potem obudziłam się z łzą w oku. *łza *  słucham teraz Bajmu, wiem że to może i staromodna muzyka, ale ja lubię głos Beaty Kozidrak. * :'( *  Cieszę się że mój blog po mału się buduje i mam oraz więcej wyświetleń. Jakby co to mam jeszcze przygotowane kilka podziękowań dla najważniejszych dla mnie osób. Więc zaczynam :

Dziękuję mojej wychowawczyni za to że była wtedy kiedy wszyscy jej potrzebowali, widać było że pani na nas zależy :'(
Dziękuję mojej cudownej klasie, za te 6-5-3 lat/a bo to dzięki wam płakałam i śmiałam się i bardzo was pokochałam.
Dziękuję Romantycznej Mozarelli (Wercia <3) za to że mnie podniosła z głębokiego smutku, wiem że na ciebie zawsze mogę liczyć i dziękuję ;*
Dziękuję Fuńkowi (Domi) za to że była ze mną wtedy kiedy płakałam i umiała mnie pocieszyć. Dziękuję ;*

Więc to na tyle jeśli chodzi o podziękowania. Na razie jest 11:00 więc o 10 wstałam i zjadłam śniadanie a teraz leżę w łóżku <3 Kocham was i na pewno dziś się jeszcze wpis pojawi (chyba że gdzieś pójdę/pojadę) Buźka :'(

Do następnego ^-^

Ps : Moja przyjaciółka Weronika też prowadzi bloga kliknij tutaj

1 komentarz: