:)

" Bo ja jestem sprawiedliwa"

Pewnie większość z was zastanawia się, co oznacza tytuł notki....Tak. Właśnie przez to zostałam wyrzucona z "elity" zwanej popularną, klasową grupką. To straszne, że ktoś się uważa za kogoś kim nie jest. Tak. Mówiłam we wstępie. No niestety są takie osoby. Nienawidzę ich. Dziś przyjaeżdża do mnie koleżanka, chociaż ona też po mału, zamienia się w "złą" jeżeli tak można to nazwać. Ja podchodzę sprawiedliwie do takich rzeczy, chociaż jestem zbyt uczuciowa, żeby zaatakować przeciwnika. Tak jakby. Przeciwnik to ta elita. Ale co zrobić? Połowa klasy, a nawet więcej są za wodzem tej elity! Mi nie został nikt...Aż taka głupia to ja nie jestem, żeby mieszać się w te sprawy. Ta Elita to bezsensowna grupa składająca się z samych wycierasów. Tak. Oni najpierw patrzą na ofiarę, chwytają ją, a potem zamiatają nią podłogę. Nienawidzę tego. Jeśli powiecie mi jak mam się bronić, to chętnie wciele wasze rady w życie. #BURN -.-  Do następnego wpisu

#HELP ME! :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz