:)

Jestem...Nie, nie jestem...Jednak Jestem

Znów Hej ;) W moim życiu zauważyłam zmiany. Od tamtego roku zaczęłam interesować sie One Direction. po dwóch miesiącach stwierdziłam, że to nie dla mnie. To była tylko "fantazja" jak to moja przyjaciółka powiedziała. No dobra to kolejny miesiąc się nie interesowałam. Potem zobaczyłam teledysk chyba do Kiss you i stwierdziłam u siebie obsesję. Tak byłam chora psychicznie, gdziekolwiek bym nie była, tam chodziła za mną ta piosenka. Gdzie bym nie stała, cały czas ją śpiewałam. No po pewnym czasie wychodziły nowe hity, a ja coraz bardziej byłam w nich zakochana. Wreszcie powiedziałam do siebie : TAK. JESTEM DIRECTIONER! Wtedy jakby coś we mnie weszło, od tamtego czasu jest to mój !PRAWIE! ulubiony zespół. Pierwsze miejsce oczywiście zajmuje genialny girlsband. Tak zwane Little Mix <3 Kocham głosy tych dziewczyn. Jakby ktoś nie wiedział w jego skład wchodzą : Perrie Edwards, Jesy Nelson, Jade Thriwall oraz Leigh - Anne Pinnock. *patrz tu* <3 Moje kochane dziewczyny!! *patrz tu* - Zarąbiście piękne <3 Do następnego króliki ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz