:)

Q&A cz.1 ♥ (Zakończenie Pamiętników Wampirów!? 😢😱)

Hej! Witam was w pierwszej części Q&A! Bez przedłużania, zaczynajmy!

#1 - Kto z obsady 'Słodkich Kłamstewek' nadawałby się na twojego przyjaciela/przyjaciółkę?
- Mimo, że moimi ulubionymi postaciami są Caleb i Hanna, to nie wybrałabym ich na swoich przyjaciół. Uważam, że są bardzo lojalni i fajni, ale wątpię żebym się z nimi dogadała. Moim typem na to stanowisko jest Spencer. Bardzo ją polubiłam i z nią miałabym największe szanse nawiązać jakąś relację ;)

#2 - Jakie zakończenie serialu 'Pamiętniki Wampirów' przewidujesz?
- Mam dużo teorii, naprawdę bardzo się tego boję, ale bardzo chcę to zobaczyć. Jestem przekonana, że albo ze Stefanem albo z Damonem stanie się coś złego? Dlaczego? Odkąd oddali duszę Cade'owi, mam po prostu uczucie czegoś złego, bardzo niedobrego. Jednak sumienie podpowiada mi, że jednak ze Stefanem się coś stanie i może on umrzeć. Nie wiem jak miałabym to przeżyć, to jest nie do opisania...Moja teoria : Uważam, że Stefan i Elena będąc sobowtórami Amary i Silasa są ze sobą połączeni [czyli istnieje jeszcze jedno połączenie, nie tylko między Bonnie, a Eleną]. Uważam, że Stefan odzyska przed śmiercią człowieczeństwo i może być tak że dowie się o tym, że może uszczęśliwić Damona, dać mu jego prawdziwą miłość, nawet jeśli będzie to oznaczało koniec jego życia...No i umrze, a Elena się obudzi...Może być tak że Enzo poprosi Bonnie o rękę...Stefan umrze, więc przygotowania na ślub jego i Caroline pójdą w diabła i ceremonia przerodzi się w ślub Bonenzo ewentualnie Deleny...I pewnie dzieci nazwą Stefan i Caroline po tych wspaniałych ludziach. Ale naprawdę nie chcę żeby Stefan umarł...

 #3 - Jak sobie wyobrażasz świat bez seriali które oglądasz? Co cię do tego skłoniło i jaki był pierwszy obejrzany przez ciebie?
- Nie wiem, co będzie jak wszystko się zakończy. Będę bezsilna, bo nie umiem wytrzymać bez tych seriali...Jestem po prostu zła. Co mnie skłoniło, chyba youtuberzy czy to zagraniczni czy polscy. Nie rozumiałam na początku tego szału na amerykańskie wszystko, ale się przekonałam. Moimi pierwszymi serialami były 'Słodkie Kłamstewka' i 'Pamiętniki Wampirów', tyle że Pamiętniki (...) przestałam oglądać na jakiś czas, bo po prostu mnie znudziły i tak naprawdę od trzeciego sezonu się do nich strasznie przywiązałam, później doszło 'The 100', 'Baby Daddy' itd...

#4 - Jak radzisz sobie ze stresem szkolnym?
- Ogólnie stres szkolny jest dla mnie czymś z czym spotykam się tak naprawdę codziennie. Jestem strachliwą osobą, boję się czy to przed sprawdzianem, kartkówką, odpowiedzią i po niej czyli o moją ocenę. Niektórzy mówią, że to panika i powinnam wyluzować, ale ja jestem ambitna, zależy mi na wielu rzeczach i nie mogę sobie wmówić po prostu że mam o tym nie myśleć czy coś w tym stylu. Nie radzę sobie ze stresem, po prostu staram się go jakoś przezwyciężyć, oglądam seriale, czytam książki, spotykam się z przyjaciółmi i udaje mi się jakoś przeżyć.

#5 - Dlaczego tak bardzo fascynujesz się Francją?
- Myślę, że tak mówiłam, że to moje marzenie, że to po prostu weszło mi w krew. Jest to miasto kraj miłości, serów, wina...Przede wszystkim piękne państwo. Wspaniałe miasta i zabytki. To wszystko sprawia, że moja głowa eksploduje na wiadomość, że mam szansę tam pojechać i to wszystko zobaczyć. Od dziecka lubiłam oglądać filmiki z Disneylandu w Paryżu czy też jakieś vlogi, gdzie youtuberzy byli w jakichś francuskich miastach. Dla mnie jest to po prostu piękne...

To na dziś wszystko. Następna część Q&A za tydzień! Zapraszam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz