:)

ROZSTANIE ARII I EZRY? #TeamEzria 🙈 cz.1

Hejka! Witam was w kolejnym poście o 'Słodkich Kłamstewkach'...Zabijecie mnie niedługo, że was tak tym męczę, ale jak rodzi mi się pomysł na post, to aż żal mi go nie wykorzystać. Mam dla was TOP 10 NAJCZĘSTSZYCH PYTAŃ PO SEZONIE 7A! Jakieś informacje posiadam, czy są prawdziwe? Tego na 100% nie wiem! Ale zacznijmy!

#10 - Czy Emily i Paige wrócą do siebie? 👭
MOJA ODPOWIEDŹ : NIE! Wydaje mi się że to niemożliwe...Zwłaszcza, że w odcinku kończącym sezon 7A, pokłóciły się o Alison! Paily odpada.
#9 - Czy Aria i Ezra będą ze sobą, mimo wieści że Nicole żyje? 💫
MOJA ODPOWIEDŹ : Sądzę że TAK! W końcu, nie bez przyczyny Ezra oświadczył się Arii kilka odcinków temu, Nicole nie było przez długi czas i na pewno poczuł wielką ulgę gdy się do niej przytulił, zobaczył, że jest cała i zdrowa, ale nie na tyle, żeby zerwać zaręczyny z Arią! #TeamEzria
#8 - Czy Kłamczuchy przyznają się do zabicia i zakopania Archera? 💼
MOJA ODPOWIEDŹ : Uważam, że jest to mało prawdopodobne! Ile razy ktoś kogoś zabił i pozostał bez winy? Aria zabiła Shanę...Emily zabiła Lyndona...Zostały ukarane? Nie...Więc szczerze w to wątpię.

#7 - Możliwe śluby? 👰
MOJA ODPOWIEDŹ : Dla mnie możliwe śluby są dwa i są takie podejrzenia, że te dwa śluby się odbędą...a mianowicie Ezria i Haleb! Na ten drugi czekam ze szczególnym zniecierpliwieniem!
#6 - Po co wraca Wren? ⚡
MOJA ODPOWIEDŹ : Tego nie wiemy. Jedyne co mogę powiedzieć na ten temat to to, że jego pierwsza scena będzie odgrywana z Ezrą. Będzie on uczestniczył w akcji ratunkowej Spencer i ja osobiście uważam, że jest on - UBER A.


To była pierwsza część pytań odnośnie PLL! Mam nadzieję że tego typu post wam się spodobał! Już za tydzień kolejna część! :) Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz