:)

30 PYTAŃ : 'PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW' ✨👠 cz.3 ♥

Hejka! Zapraszam was na ostatnią już, trzecią część 30-stu pytań odnośnie 'Pamiętników Wampirów' Zaczynamy!

#21 - Ulubione miejsce
MOJA ODPOWIEDŹ : Jest to Dom Salvatore'ów! Chyba najbardziej znane miejsce w całym serialu, uwielbiam ten mroczny, wręcz gotycki klimat panujący w tej ogromnej rezydencji...

#22 - Ulubiona scena
MOJA ODPOWIEDŹ : Uwielbiam scenę z balu u rodziny Klausa, mianowicie chodzi mi o moment tańca Eleny i Damona i tą potwornie bolesną minę Stefana, który udawał, że nic do niej nie czuje...Boże, uwielbiam tą scenę, później jak Elena tańczyła ze Stefanem, no bajka! <3

#23 - Ulubiona rodzina
MOJA ODPOWIEDŹ : Ulubiona rodzina...Myślę że jest to rodzina Gilbertów! Mimo że ten Jeremy mnie strasznie irytuje to Jenna, wuj John i Elena należeli do tej rodziny, a wszystkich bardzo lubiłam, więc niech będą i oni! :D

#24 - Ulubiony cytat
MOJA ODPOWIEDŹ: 'Promise me, this is forever' ~ Elena Gilbert albo 'I will never stop fighting' ~ Bonnie Bennet

#25 - Ulubiona impreza/bal/zakończenie
MOJA ODPOWIEDŹ : Tak jak już mówiłam jest to bal u rodziny Mikaelsonów! <3

#26 - Ulubiona randka
MOJA ODPOWIEDŹ : Nie pamiętam żadnej randki, która zapadła mi jakoś szczególnie w pamięć, chociaż może ta Bonnie i Enzo?? Nie wiem, naprawdę nie wiem.

#27 - Najbardziej modna dziewczyna
MOJA ODPOWIEDŹ : Katherine! Tak, ona miała fajny styl, bardzo do niej pasował i mi się podobał, dlatego uważam, że ona najlepiej się ubiera

#28 - Najbardziej modny mężczyzna
MOJA ODPOWIEDŹ : Damon! Styl typowego bad boy'a! Uwielbiam jego koszule! Są takie męskie i na nim wyglądają zdumiewająco! <3

#29 - Ulubiony gif z serialu
MOJA ODPOWIEDŹ : Oto sklejka moich ulubionych gifów --> *KLIK*

#30 - Ulubiony gif z obsady
MOJA ODPOWIEDŹ : Proszę bardzo -->   *KLIK*

To koniec! Dobiegliśmy przez 3 tygodnie do końca trzyczęściowego postu! Mam nadzieję że całość wam się spodobała. Możecie zostawiać swoje opinie w komentarzach :) Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz