:)

Q&A! cz.2 ♥ (Co sądzę o rodzinie Kardashian - Jenner? 😇)

Hej! Witam was w kolejnym poście...Jest to druga część Q&A! Zaczynajmy!
#1 - Na co czekasz z niecierpliwością (nie licząc wakacji)?
- Szczerze mówiąc to nawet nie wiem czy czekam tak bardzo na wakacje, oczywiście jest to duży relaks, ale jak pomyślę co mnie czeka po tej dwumiesięcznej wolności, to wolę być w czasie, w którym teraz jestem, czyli jeszcze w tym mniejszym ciśnieniu. Na co czekam...myślę że na finał, finał mojego ulubionego serialu czyli 'Słodkich Kłamstewek'...Jest to rzecz bez której nie mogę żyć i teraz gdy jest ta przerwa między sezonem 7A a 7B...oglądam wszystkie sezony od nowa i odliczam dni do kwietnia, kiedy w końcu poznamy prawdę i PLL przejdzie do historii...

#2 - Co sądzisz o rodzinie Kardashian - Jenner? Która członkini jest twoją ulubioną?
- Co sądzę...ja mam do nich normalne podejście, rodzina jak rodzina, może wyróżniają się wśród wielu rodowodów, bo ich jest naprawdę sławny...Jak mam być już zupełnie szczera, to uwielbiam ich oglądać, uwielbiam to co się u nich dzieje...Nie biorę z nich przykładu, broń Boże, ale jest to jakaś forma rozluźnienia, zapomnienia o codziennych kłopotach, po prostu relaks...Jeśli chodzi o moją ulubioną postać z tej całej rodziny to jest to Kendall...myślę że ona jest najmniej sztuczna. uwielbiam oglądać ją w różnych kampaniach czy na wybiegach...nie znaczy to że Kim, Khloe, Kourtney i Kylie są gorsze i ich nie lubię, po prostu Kendall jest moją ulubienicą.

#3 - Jakbyś miała dowolność przenieść się do dowolnego serialu, to do jakiego byś się przeniosła i jako kto byś chciała grać?
- Mam dwa seriale, do których chętnie bym się przeniosła. Są to 'Pamiętniki Wampirów' oraz 'Słodkie Kłamstewka'. Obie fabuły tych seriali naprawdę lubię i myślę że odnalazłabym się zarówno w Mystic Falls jak i w Rosewood...Do TVD przeniosłabym się ze względu na Damona i Stefana...Nikt z tego serialu nie intryguje mnie bardziej niż bracia Salvatore. I teraz was zdziwię, nie przeniosłabym się jako Elena, żeby być z Damonem, tylko jako Caroline, żeby być ze Stefanem...Tak jest! Ostatnio coś mi się pozmieniało i Damon nie jest już u mnie na pierwszym miejscu, a Stefan...i wolałabym być związana z nim w serialu...Jeśli chodzi o 'Słodkie Kłamstewka' to jest chyba oczywiste przeniosłabym się jako Hanna, która jest moją ulubioną postacią, żeby być z Calebem czyli moją drugą ulubioną postacią :).

#4 - Gdybyś mogła wskrzesić dowolną osobę z serialu 'Teen Wolf', kto by to był?
- Allison! No oczywiście że ona...Od początku ona i Lydia były moimi fav's...Uważam że to było nie fair co ją spotkało i nie zasłużyła na śmierć...

#5 - Masz do wyboru 3 koncerty - Charlie Puth, Shawn Mendes i Justin Bieber! Na który z nich pójdziesz?!
- Na który z nich...Kurczę...Są tu trzy osoby, które naprawdę podziwiam, które się nigdy nie poddały i ich muzyka mówi sama za siebie...Odrzucam koncert Justina, mimo że go lubię i każda piosenka wywołuje u mnie wielkie emocje...no i teraz się zastanawiam nad tą dwójką...Dobra muszę odrzucić Shawna...przykro mi...naprawdę go kocham, ale Charlie...:( <3 Wybieram osobę, która w ostatnich tygodniach najbardziej przykuła moją uwagę! :/

To była druga część! Mam nadzieję że się wam spodobała! Czekajcie na drugą odsłonę! :) Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz