:)

POZNAJ MNIE! ♥

Hej! Mam dla was kilka pytań do tego TAGU, abyście mogli mnie trochę lepiej poznać! Zaczynamy!

#1 - Twoje ulubione powiedzenie.
~ Nie wiem czy coś takiego istnieje, ale kocham odpowiadać wszystkim na opowiastki z nadzieją...że nadzieja jest matką głupich...

#2 - Twoja wymarzona praca.
~ Ja jestem zmienna jak pogoda. Mam jeszcze sporo czasu, żeby myśleć co konkretnie chcę w życiu robić. Na razie jestem na poziomie 'co będzie to będzie'...Na pewno chcę robić coś, co łączy mnie z ludźmi, czyli żebym miała jakikolwiek kontakt z otaczającym mnie światem, a nie żebym była zamknięta w jakiejś kanciapie i wypełniała papiery.

#3 - Czego się boisz.
~ Boję się owadów...nieważne czy to trzmiel, osa, komar, pająk czy biedronka, nienawidzę owadów...Czego jeszcze...chyba wysokości, nie dla mnie wysokie góry, jakieś zadania ekstremalne na wysokościach, nie...

#4 - 5 twoich ulubionych piosenek
~ Kurczę...Tylko 5? Okej więc :
* 'Say you won't let go' James Arthur
* 'A drop on the ocean' Ron Pope
* 'Cake by the ocean' DNCE
* 'Safe Inside' James Arthur
* 'Still falling for you' Ellie Goulding
Wszystkie te piosenki są piękne i od stycznia słucham je nałogowo!

#5 - Co jest w twoim plecaku/torebce?
~ Jak idę do szkoły, a idę z plecakiem to mam tam książki, zeszyty, piórnik, telefon, słuchawki, pieniądze...A jak idę gdzieś, nie wiem do koleżanki, kina to biorę torebkę i biorę tylko telefon, słuchawki i kasę :)

#6- Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
~ Moją ulubioną książką z dzieciństwa, tak jak już kiedyś wspominałam był 'Koszmarny Karolek' jest to serial opowiadań o niegrzecznym chłopcu i jego lekko chorej rodzince! Ale uwielbiałam to sobie czytać i żeby ktoś mi czytał!

#7 - Gdzie będziesz za pięć lat?
~ Planuję być na studiach, ale nie wiem gdzie mnie życie poniesie! :)

#8 - Myśl o edukacji?
~ Edukacja jest dla mnie bardzo ważna, mimo że nie przykładam się do niej w 100%, ale jestem dobrą uczennicą, nie narzekam na swoje oceny.W każdym razie na pewno jest potrzebna, nie wiem jaka głupia bym była gdybym nie nauczyła się tylu ciekawych i interesujących rzeczy o historii, otaczającym mnie świecie, języku ojczystym...

#9 - Moje ulubione blogi
~ Moje ulubione blogi macie w pasku po prawej stronie, więc możecie poczytać ;)

#10 - Twój ulubiony film
~ Obejrzałam dużo filmów w moim życiu, ale jest jeden, który mogę oglądać cały czas...jest to 'LOL'...nie mogę sobie wyobrazić, żebym nie obejrzała go przynajmniej raz w miesiącu! Jest świetny!

#11 - Co cię uszczęśliwia?
~ Na pewno moja rodzina i przyjaciele. Gdy wiem że wszyscy są zdrowi, szczęśliwi, mają się dobrze. Uszczęśliwia mnie jeszcze mój sen, który jest bardzo głęboki i podczas snu tworzą się w mojej głowie różne wizje, jedne mniej drugie bardziej realne...ale dzięki nim gdy wstaję rano następnego dnia jestem uśmiechnięta

#12 - Co cię zasmuca?
~ Zasmuca mnie przeciwieństwo tego co mnie uszczęśliwia.

#13 - Jeśli wygrałabyś na loterii....
~ Kupiłabym ogromny dom dla siebie i dla moich rodziców, żeby odwdzięczyć im się za to na jaką osobę mnie wychowali, a część kwoty na pewno przekazałabym na jakąś fundację

#14 - Co przyciąga cię (w miłości)?
~ No pierwsza rzecz na którą zwracam uwagę są oczy, zaraz później uśmiech i włosy...Gdy poznaję ludzi to oczywiście zaczyna się dla mnie liczyć o niebo bardziej charakter i inteligencja...Więc lubię jak ktoś jest realistą, jest odpowiedzialny, opiekuńczy, pomocny i szczery

#15 - Co jest w mojej szafce?
~ Jeśli chodzi o taką szafkę nocną to takowej nie posiadam ;P

#16 - Nadzieje na twoim blogu?
~ Chciałabym, aby wszystko w tym roku szło dobrze, żeby posty pojawiały się regularnie i żeby was cały czas przybywało, bo jesteście cudowni! Naprawdę!
Mam nadzieję że ten krótki a może i długi tag wam się spodobał! Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz