:)

CZY SPOBY PRZETRWA? #SaveSpoby 🙊 cz.2

Hej wam! Witam was w drugiej części najczęściej zadawanych pytań po sezonie 7! Zapraszam do czytania!

#5 - Czy Maya wróci? 🏃
MOJA ODPOWIEDŹ : Marlene powiedziała, że w Rosewood wszystko jest możliwe i moja odpowiedź to TAK, wydaje mi się że Maya wróci...z resztą podobno jedna osoba, która teoretycznie jest martwa ma wrócić...uważam, że to będzie Maya!#MayaPleaseComeBack
#4 - Czy Emily i Alison będą razem? 💞
MOJA ODPOWIEDŹ : Alison postanowi zachować dziecko, co bardzo wpłynie na Emily i jest prawdopodobne to, że będą razem to dziecko wychowywać jako PARA! Tak jest. Jest bardzo duża szansa na to, że Emison will be REAL!
#3 - Kto jest mordercą Charlotte? 👠
MOJA ODPOWIEDŹ : Tego niestety nie wiem...Alison, Mona, Sara, Noel, Jason? Możemy wymienić tu wszystkich bohaterów i każdy będzie w jakimś stopniu prawdopodobny, jednak moją teorią jest Melissa! Tak! Pamiętacie co powiedziała Hannie w toalecie? 'Wren zostawił mnie dla niej' czy coś w tym stylu...Uważam, że zrobiła to z zazdrości...I to Melissa jest dla mnie winna.
Ewentualnie mogę myśleć, że Charlotte żyje, a na jej pogrzebie była lalka w masce (tak jak Hanna na wieży)
#2 - Czy Hanna i Mona odbudują przyjaźń? 💄
MOJA ODPOWIEDŹ : Myślę że jest to prawdopodobne, one zawsze będą dla siebie bardzo bliskie, bo dzięki sobie powstały w liceum na nowo. To, że Mona poczuła się odrzucona, co doprowadziło ją do bycia głównym i pierwszym - A, było spowodowane wielką zazdrością...Mam nadzieję, że wszyscy się pogodzą i będzie tak jak w pierwszym odcinku...! :)
 #1 - Czy Toby i Spencer przeżyją? 🏩
MOJA ODPOWIEDŹ : Spencer przeżyje na więcej niż 100%! Ale Toby? Do niego nie jestem taka pewna...jedni mówią, że jasne jest, że Toby przeżyje, bo to jedna z głównych postaci, a inni, że już po nim...Szczerze to sama nie wiem co o tym myśleć. Bardzo bym chciała, żeby żył, ale Keegan na swoim instagramie po odcinku 7x10 zaczął się żegnać ze swoją rolą, to wpędziło mnie w zakłopotanie...Mam nadzieję że to jednak jakiś joke i ekipa tylko chce budować napięcie, a Toby żyje! <3
To koniec pytań! Mam nadzieję że cały ten rozbudowany post wam się spodobał! Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz