:)

WE DON'T TALK ANYMORE! ♥ Post Tematyczny

Hejka! Witam was w poście, w poście o kolejnej osobie, która uważam że jest warta aby czegoś się o niej dowiedzieć. Z mojego bloga jest już wam znana jako osoba numer 3 w utalentowanych młodych artystach i jako część wielkiej dramy, która wybuchła już jakiś czas, w sumie długi czas temu! Tą osobą jest oczywiście Charlie Puth. Nie wiem jak wy, czy w ogóle wiecie kto to jest, ale ja bardzo go lubię i szanuję jako artystę, jest dla mnie skarbem jeśli chodzi o muzyczny świat! Więc oto parę podstawowych informacji o Charliem!

Charlie Puth (właśc. Charles Otto Charlie Puth Jr.) - piosenkarz oraz producent urodzony 02.12.1991r. w Rumson, New Jersey, co oznacza, że rocznikiem ma już 26 lat! Swoją karierę zaczął w roku 2009r., gdzie rozpoczął pracę nad swoim albumem 'The Otto Tunes', później jego kariera nabrała tępa w 2011 roku nagrał cover piosenki Adele 'Someone like you', która wygrała coverowy konkurs Pereza Hiltona! W 2013 roku wydał swoją drugą płytę zatytułowaną 'Ego'...Sukcesy z 2015? Płyta 'Nine Track Mind' chyba najbardziej popularna ze wszystkich...Nagrał piosenki z takimi gwiazdami jak Selena Gomez czy Wiz Khalifa (do filmu 'Szybcy i Wściekli 7')...

Co ja o nim sądzę? Odpowiedź jest prosta, naprawdę go lubię! Jest świetnym muzykiem, podoba mi się strasznie jego głos, piosenki i ich teksty mówią same za siebie, Charlie jest prawdziwą petardą i wielkim odkryciem muzycznym...Podziwiam go, mało jest na świecie dobrych muzyków, robiących wszystko z pasją...Wiem że kilkukrotnie powtarzałam to przy niektórych osobach, ale jak zliczycie ile razy, to naprawdę niewiele. Odkryłam Charliego poprzez chyba jego najpopularniejszą piosenką, właśnie z filmu 'Szybcy i Wściekli 7'...'See you again' podbiło moje serce, na początku nie wiedziałam nawet kto to śpiewa, później znalazłam tą piosenkę i słuchałam jej i słuchałam...Później znalazłam kolejne i wsłuchiwałam się z największą ostrożnością w każde słowo, melodię i spodobało mi się, po prostu nie wyobrażam sobie wieczora, bez chociaż jednej z jego piosenek przed snem...

*CIEKAWOSTKA*
Czy wiesz, że blizna, która Charlie ma na brwi jest skutkiem operacji? Gdy muzyk, był mały został pogryziony przez psa i nie obyło się bez zabiegu...

Jakby ktoś nie znał Charliego to tu macie jego zdjęcie! Mam nadzieję że post wam się spodobał i do kolejnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz