:)

TOP 5 : SHIPPY Z SERIALI ♥

Hej! Witam was w kolejnym TOP 5! Tym razem wracamy do moich ukochanych seriali! :) Zobaczcie co przygotowałam dla was tym razem!!

#5 - Scallison - Jak ktoś wie, a może i jest ktoś kto nie wie. Ten shipp pochodzi od Allison Argent i Scotta McCalla z serialu 'Teen Wolf'! Od początku pokochałam ich razem. Mają w sobie dużo romantyzmu, to że przez jakiś czas muszą ukrywać to przed ojcem Alli...(SPOILER)Nawet nie wiecie jak bardzo przeżyłam jej śmierć...Kiedy zmarła na rękach Scotta...byłam cała we łzach...Piękna miłość! <3

#4 - Bellarke - Tu chyba nie muszę nic mówić, oczywiście jest to Bellamy Blake i Clarke Griffin z serialu 'The 100'...Jak wiedzą fani oni razem nie są, nie byli, ale czy nie będą, tego nie wiem...Oby byli! To chyba najładniejsza para, najbardziej do siebie pasują, pod względem charakteru, oboje są przywódcami...To miłość w bardzo złych warunkach, dlatego jest ciężko...Ale uwielbiam na nich patrzeć razem!

#3 - Delena - Ale jak to? Większość z was wie, co się u mnie zmieniło...że Stefan i te sprawy...Jednak Delena to moja miłość i nie mogło jej zabraknąć w tym TOP 5...Uwielbiam niezgodność charakterów Damona i Eleny, uwielbiam tą przygodę zanim zrozumieli że się kochają, co prawda byłam bardzo zła, bardzo bardzo kiedy Elena rozstała się ze Stefanem, ale gdy zobaczyłam jak szczęśliwa jest ze starszym bratem to zrozumiałam, że to nawet lepiej! Dlatego Delena zajmuje u mnie trzecie miejsce!!

#2 -Spoby - Pff...Nigdy nie pomyślałabym że to powiem, ale tak. Spoby...To co się teraz dzieje jest nie do pomyślenia...To wszystko co skumulowało się po odcinku kończącym sezon 7A...Cały czas nie mogę uwierzyć, że to może być koniec, że Tobiego już nie będzie, że nie przeżyje...Scena pocałunku, myślałam, że to będzie ich nowy początek, a okazało się że był to początek końca. Przynajmniej tak myślę na obecną chwilę. Nie znam bardziej dramatycznego związku, który zawiera w sobie tyle miłości.

#1 - HALEEEEB! - Tu chyba nikogo nie zdziwiłam...Od początku mówiłam że Hanna i Caleb to moja ulubiona para z serialu 'Słodkie Kłamstewka'! Magia która otacza ich związek, ten ostatni odcinek 7x10 po prostu był bajeczny jeśli chodzi o ich relację! Każdą scenę z nimi traktuję bardzo poważnie, bardzo się w nie wczuwam...Dla mnie Hanna i Caleb od początku są sobie pisani, ten przypał ze Spencer i Jordanem to w ogóle - NIE. Jestem zakochana w nich od początku do końca i myślę że tak już zostanie! :)

To tyle na dziś! Mam nadzieję że wam się spodobało! :) Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz