:)

ULUBIEŃCY LIPCA (♥)

Hejka! Przyszedł czas na ulubieńców! :) Więc zaczynamy!!!

~ KSIĄŻKA
W tej kategorii wybrałam książkę pt. "Koszmarny Karolek" W sumie jest to seria książek i muszę wam powiedzieć że przeczytałam wszystkie. Tak może to i głupi wybór, ale to moja ulubiona książka z dzieciństwa i jakoś tak...#POWRÓT_DO_DZIECIŃSTWA #YOLO#SWAG itd xD

~ MUZYKA
W tym miesiącu jest sporo muzyki. Więc zacznijmy od pierwszego utworu, którym jest piosenka z filmu GWIAZD NASZYCH WINA czyli Charli XCX "Boom Clap"
*KLIK*  

Następnym utworem jest piosenka "Hall of Fame" zespołu The Script.
*KLIK* 

Kolejną nutą jaką mam wam do polecenia jest piosenka Swedish House Mafia "Don't you worry child" Na pewno kojarzycie, bo to bardzo znany utwór.
*KLIK* 

 Ostatnią i tym samym następną piosenką jest Taylor Swift "Blank Space". W ostatnim czasie pobił rekordowy czas wyświetleń! 
*KLIK* 

~ PLASTYKA
Mam jeden ulubieniec, ale jest przepiękny! Sami zobaczcie!
*KLIK* 

~ SŁODYCZE
Ulubieniec w kategorii słodycze. To chyba proste że dam jakieś lody, bo są wakacje. Helou? XD Otóż ulubieńcem jest BIG MILK STRAWBERRY! Czyli śmietankowy big milk z polewą truskawkową. Jak ktoś nie jadł to polecam :D

~ MIASTO
Miasto które wybrałam to MOGI DAS CRUZES w Brazylii...A teraz domyślajcie się dlaczego akurat to miasto zostało ulubieńcem.   

~ ARTYKUŁ SPOŻYWCZY
Nigdy nie dawałam pojedynczego artykułu zawsze to była jakaś grupa. A więc ulubieńcem są borówki! Pyszne borówki na które czekałam całą zimę, wiosnę i w końcu się doczekałam. Moja ulubiona przekąska na lato! :)

~ KOSMETYK
Kosmetyk który nie jest jako tako kosmetykiem, bo jest to szampon. Suchy szampon z Batiste o zapachu kwiatowym. Na leniwe dni gdy nie chcę się myć włosów to jest bardzo przydatne! :)

~ FILM
Filmem w tej kategorii, jest Teen Beach Movie. Teraz wyszła druga część i jestem szczęśliwa, bo pierwsza mi się bardzo podobała, a drugiej jeszcze nie widziałam, na pewno w nadciągającym tygodniu sobie obejrzę. Więc Teen Beach Movie - ulubieniec miesiąca!

~ ANTYULUBIENIEC
Antyulubieńcem zostaje UPAŁ. Gorące fale powietrza. Po prostu masakra! No więc tak. Upał jest antyulubieńcem! :)

~ ULUBIENIEC MIESIĄCA
Ulubieńcem zostają trampki czyli jak dla mnie najwygodniejsze buty na lato! Bo trampki to coś co lubię ;) 

No to kończymy dzisiejszych ulubieńców. Mam nadzieję że się wam spodobały i do kolejnego posta! :)           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz