:)

ULUBIEŃCY CZERWCA ♥

Cześć! Hej! Czołem! Dzisiejszym postem są Ulubieńcy Czerwca! Z RACJI TEGO ŻE SĄ JUŻ WAKACJE MOJE POSTY POWINNY POJAWIAĆ SIĘ DUŻO CZĘŚCIEJ NIŻ ZAZWYCZAJ CHYBA ŻE NIE BĘDĘ MIAŁA O CZYM PISAĆ:D No i z góry was przepraszam za to że nie wstawiłam tego postu wczoraj, ale lepiej późno niż wcale! :D

~ KSIĄŻKA
Ulubieńcem w dziedzinie "Książka" jest "Czerwona Królowa", w sumie nie wiem sama dlaczego daję ją na ulubieńca. Może dlatego że jest ciekawa. Nie będę dawać wam recenzji bo praktycznie wszystko bym wam popsuła, ale ta książka jest definitywnym ulubieńcem!

~ MUZYKA
W tej kategorii nigdy nie mogę się zdecydować. Dlatego dzisiaj są to aż 2 (WOOOW) piosenki! Pierwszą z nich jest moja ulubiona piosenka z dzieciństwa. Wspominałam wam (chyba w Selfie tag, że moje dzieciństwo zostało zbudowane z bajki Król Lew) i ta piosenka jest właśnie z tego filmu *KLIK* :)! Następna jest również z bajki. To jest piosenka którą zaraziła mnie moja koleżanka i chodzi mi po głowie! Tak szybko wchodzi że później trudno o niej zapomnieć XD *KLIK* Hahaha po prostu nie wiem co mnie naszło na te dwa utwory ;D

~ PLASTYKA
Nie mam takiego ulubieńca rysowniczego, bardziej jest to rzecz. Mianowicie ołówek! TO JEST ULUBIENIEC W TEJ KATEGORII. Bez niego nie dałoby się rysować, bo długopisem nie wychodzi tak artystycznie jak tym wspaniałym ołówkiem :)

~ SŁODYCZE
Ulubieńcem słodyczowym jest batonik czekoladowy z Milki z orzechami <3 PYSIA ! <33

~ MIASTO
No niech pomyślę! Ulubieńcem i nie pamiętam czy był czy nie, ale jest Paryż! Bajkowe miejsce do którego chcę pojechać! Wręcz muszę!!!! :)

~ ARTYKUŁ SPOŻYWCZY
Artykułem spożywczym (ulubionym) są zioła! Zioła dobre i pomocne xD Hahaha mięta, pokrzywa, majeranek i wiele innych ;D 

~ KOSMETYK
Ulubieńcem jest tusz do rzęs z AVON : Super extend Winged out mascara. Kolor black brown. Praktycznie nie widzę różnicy między czernią a tym czarnym brązem. Bardzo fajna szczoteczka, dobra w użyciu. Tusz długo się trzyma. Jest ok :)

~ FILM
Tu chyba nie muszę mówić, bo ulubieńcem tygodnia jest film "Pompeje", w recenzji mówiłam że ten film zdobył moje serce, zakochałam się i chciałabym jeszcze raz go obejrzeć. Głównym aktorem grającym Celta jest KIT HARINGTON, polecam sprawdzić na goglach xd

~ ANTYULUBIENIEC
Antyulubieńcem miesiąca zostaje zmyślanie. Jest to najgorsza rzecz,gorsza od bycia niemiłym, chamskim czy coś...Nie polecam.

~ ULUBIENIEC MIESIĄCA
Ulubieńcem miesiąca zostają WAKACJE i tego można się było spodziewać prawda? Hahah ;D Wolność, radość, brak szkoły, brak nauki, wyjazdy, poznanie nowych osób, spotkania i cała reszta <3 
No i oczywiście, chciałabym wam życzyć udanych, słonecznych, najlepszych wakacji pod słońcem! NIE ZABIJCIE SIĘ :)

Mam nadzieję że ulubieńcy wam się podobają i następne będą coraz lepsze, bo wiecie, ja się dopiero uczę :D No to do kolejnego :* 
~ Bloggerka      
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz