:)

KISS, MARRY, KILL! ♥

Hejka! Jakoś tak nie miałam ostatnio weny na pisanie. Dziś przygotowałam dla was challenge KISS MARRY KILL. Mamy 3 osoby i musimy z tych trzech osób powiedzieć którą chcemy pocałować, którą poślubić, a którą zabić. Moja koleżanka, którą serdecznie pozdrawiam napisała dla mnie 5 zestawów postaci więc bez przeciągania zacznijmy! :)

1)

ZAYN MALIK (1D)
CODY SIMPSON
BRAD  SIMPSON (Nie to nie jest rodzina Codiego)

Z tym zestawem chyba miałam największy problem, bo są tu moi trzej idole i tak naprawdę nie wiem co mam zrobić...Na pewno poślubię BRADA, pocałuję chyba Codiego, a zabiję Zayna i jest mi bardzo przykro, ale kogoś musiałam :c

2)

SELENA GOMEZ
HARRY STYLES (1D)
ROBERT PATTINSON (Saga Zmierzch - Polecam ♥)

Tutaj raczej poślubiłabym Roberta, pocałuję Selenę a zabiję Harrego i później się okaże że zabiję całe 1D :( Ale Selena jest moją idolką o rok dłużej niż 1D więc musiałam :c

3)

SELENA GOMEZ
TAYLOR SWIFT
PERRIE EDWARDS (Little Mix)

Ogólnie ja shippuję Zerrie i tak wiem teraz może się polać fala hejtów, ale Zerrie is not FAKE. Przynajmniej dla mnie. Hmmm...Poślubię Selenę...Pocałuję Perrie, a zabiję Taylor chociaż ją uwielbiam i nie zrobiłabym jej nic złego! :P

4)

ELLIE GOULDING
ZAYN MALIK
TAYLOR SWIFT

Hmmm....Tym razem uratuję Zayna....I go poślubię, pocałuję Taylor a niestety Ellie musszę killnąć :c

5)

ROBERT PATTINSON
TAYLOR LAUTNER
TOM FELTON

Kurde...Ja kocham ich trzech, bo wiecie Harry Potter i Zmierzch to takie dwa the best, ale muszę coś powiedzieć :/ Więc Toma Poślubię, Taylora pocałuję, a Robert będzie moim drugim mężem! <3

Więc tak to się skończyło, było trudno w niektórych przypadkach, ale dałam radę, mam nadzieję że wam się spodobało i tak naprawdę gdyby challenge nie polegał na tym że trzeba kogoś zabić to bym nie zabiła nikogo! <3 Bo wszystkich którzy występowali w tych zgrupowaniach bardzo lubię, niektórzy to moi idole więc...Tak się to kończy! Pamiętajcie żeby klikać i polecać, bo to motywacja i do zobaczenia! :)
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz