:)

TAG : Bajki z dzieciństwa (♥)

Hejka! Wiem że dawno nie było posta, ale to wina mojego lenistwa. Dziś przygotowałam dla was Tag. Tag który sama wymyśliłam, więc zacznijmy!

1) Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
- Mam dużo ulubionych bajek, bo za mojego dzieciństwa (TO BRZMI JAKBYM MIAŁA STÓWKĘ) bajki były dużo ciekawsze, dużo bardziej baśniowe czy jak to powiedzieć. Takie 3 ulubione to "Król Lew" "Mała Syrenka" "Shrek"

2) Twoja ulubiona księżniczka z bajek Disney'a?
- Myślę że moją ulubioną była Roszpunka albo Aurora znana jako Śpiąca Królewna.

3) Czy kiedykolwiek oglądałaś Barbie?
- To śmieszne, ale jak byłam mała miałam ok. 6-7 lat zbierałam płyty Barbie i miałam całą kolekcję...

4) Gdybyś mogła przez 1 dzień żyć w jakiejś bajce jaka by to była?
- Chciałabym żyć tylko w jednej bajce...W Shreku...XD

5) W "Czerwonym Kapturku" masz 4 postacie : Kapturek, Babcia, Wilk i Leśniczy...Kim chciałabyś zostać?
- Mimo to że zostałabym zjedzona chciałabym być Czerwonym Kapturkiem i to chyba oczywiste :D

6) Kto nie oglądał Smerfów? Wierzę że wszyscy. Twój ulubiony smerf?
- Smerfetka z dziewczyn...Śpioch z chłopaków...Mam coś z nich obydwu w sobie :D

Więc to by było na tyle. Jeśli się podobało to się cieszę. Wpadaj dalej na mojego bloga! Do kolejnego!
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz