:)

TAG KULTURALNY (♥)

Hejka! Na dziś przygotowałam dla was Tag, jest to Tag kulturalny, znalazłam go przypadkiem, ale stwierdziłam "Czemu by go nie napisać" i oto jest, więc czas zacząć!

1) Twój ulubiony film?
- Na obecną chwilę mogłabym wymienić dużo filmów, ale takie które naprawdę mogłabym oglądać do znudzenia to Saga "Harry Potter", "LOL", "Pompeje" (Była recenzja :) ) i "Forest Gump" (O tym filmie przypomniało mi się ostatnio, mimo że widziałam go już spory czas temu, ale co tam xD

2) Ulubiony serial w TV?
- Bardzo mało oglądam telewizji, bo tak naprawdę wszystko co mam w telewizji znajdę na internecie...Ale jakbym miała wybrać to lubię serial "Rodzinka.pl". Kiedyś oglądałam jakieś "Na wspólnej", "M jak Miłość" itd...

3) Ulubiony aktor?
- No na pewno jest to Daniel Radcliffe, który wcielił się w postać Harrego Pottera...Na pewno kocham Toma Feltona również z Harrego Pottera...Taylor Laughter który w Sadze "Zmierzch" grał Jacoba i na jego widok dużo kobiet straciło głowę...Lubię też Paula Weasley'a z Pamiętników Wampirów...No trochę tego jest...A no i jeszcze zapomniałam tak naprawdę o najważniejszym z kolekcji czyli Joohny Deep kłaniają się "Piraci z Karaibów" i myślę że on tak góruje nad tymi wszystkimi tam...

4) Ulubiona aktorka?
- Pff...Lubię Emmę Watson, lubię Kristen Stewart...Uwielbiam Julię Roberts...Chyba nie muszę wspominać o Miley Cyrus która odegrała świetną rolę w filmie "LOL" i Angelina Jolie też świetna więc....No aktorzy i aktorki to max!

5) Ulubiony zespół muzyczny?
- The Vamps...I chyba żaden inny. Ich piosenek mogę słuchać bez przerwy i one mi się nie nudzą i to jest już obsesja :d

6) Ulubiony wokalista?
- Jako z zespołu to wybieram Brada Simpsona (The Vamps), ostatnio zakochałam się w (nie wiem nawet jak to napisać...)CODYM (?) SIMPSONIE...No...To tak...

7) Ulubiona wokalistka?
- Ja lubię bardzo Demi Lovato, Selenę Gomez i ostatnio mam fazę na Taylor Swift. Więc te 3 takie najlepsze...Bo z polskich to nie mam co wybierać tak naprawdę. Jest parę fajnych, tyle że nie mogę wziąć ich za swoje ulubione.

8) Ulubiony teledysk?
- Muszę wam powiedzieć że trudno mi było wybrać, ale kocham teledysk "The Vamps" - Somebody to you i Seleny Gomez - "Hit the lights"...Te teledyski są mega, polecam obejrzeć :)

9) Kino vs. Teatr vs. Muzeum?
- Powiem wam że nie przepadam za muzeum bo zazwyczaj ja się nudzę gdy tam jestem...No ok, pooglądam i tyle. W teatrze lubię być, ale tylko na takich mocnych sztukach, gdzie naprawdę jestem wkręcona w akcję...A w kinie też tylko na takim filmie którego zwiastun mi się jakoś spodobał czy coś, więc kino lub teatr, ale nie jestem w stanie wybrać.

10) Ulubiony program w TV?
- Jak już mówiłam ja telewizji praktycznie w ogóle nie oglądam, więc trudno mi na tą chwilę stwierdzić.

11) Ulubiona książka?
- "Ty, ja i fejs" warto przeczytać...Lubię też "Gwiazd Naszych Wina", ale nic nie odda uroku filmu...

12) Ulubiony festival?
- Nie mam, ale na pewno chciałabym kiedyś zobaczyć TOP TRENDY FESTIVAL na żywo, bo zawsze się tym jakoś jarałam...A tak to nie...

13) Jaka jest twoja ulubiona kampania reklamowa kosmetyku?
- Myślę że mogą to być jakieś perfumy...Może Calvin Klein?

14) Jaka jest twoja ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
- Uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi, nieważne czy na spacer czy na pizzę, czy na lody...Ważne żeby się ruszyć z domu, siedzę też na komputerze i oglądam filmy, czasem rysuję i te 3 są takie główne...

15) Jakie miejsce na świecie poleciłabyś innym do odwiedzenia?
- Francja, mimo że tam nie byłam, interesuję się tym krajem, bardzo chciałabym zobaczyć Wieżę Eiffla i wiele innych zabytków więc polecam tam. :D

Dobra, mam nadzieję że ten Tag się spodobał i nie przeraża was to że wrzucam go dość późno! Trzymajcie się i szykuję dla was pewną niespodziankę więc wyczekujcie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz