:)

TAG : 100 pytań, których nikt nie zadaje (♥)

Hejka! Dziś przychodzę do was z Tagiem którego nazwę widzicie w tytule. Bez przedłużania zacznijmy!

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
-
Myślę że nie będę tu pisała o jakimkolwiek wydarzeniu, bo tego było sporo...PO PROSTU KOCHAJĄCA RODZINA ♥  
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
-
Śpię przy zamkniętej :D
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?- Zdarzało mi się to gdy byłam mała, teraz nie.
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?- W zimę lubię się opatulać kołdrą i wgl, ale w lato śpię pod lekkim kocem, który w zasadzie i tak nie jest mi potrzebny.
 5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?- Yy nie?
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?- Zależy do czego służą.
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
-
Ja już mówiłam że nie znoszę owadów więc tu wybrałabym przez niedźwiedzia.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
- Tak, uważam że są bardzo pomocne.
9. Czy masz piegi?
- U mnie to jest trochę dziwnie bo...mam, ale tylko gdy wychodzę na słońce. Później znikają.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
- Oczywiście że nie.
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
- Pstrykanie palcami. ;-; Albo szorowanie paznokciem po tablicy.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
- Zdarzało się.
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
- Co to za pytania?! ;-; I nie przypominam sobie
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
- CO TO ZA PYTANIA?! ;-; I NIE, NIGDY.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
- Tak i myślę że nie tylko mnie się to zdarza :D
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
- Nie przypominam sobie ;D
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
- Z żadną? -,-
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
-
Nie mam pojęcia. Jest jednoosobowe taki standard.
19. Piosenka tygodnia.
- Selena Gomez - Good for you
20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
- Nic do nich nie mam, ale nie podoba mi się to.
21. Czy nadal oglądasz bajki?
- Tak! :D
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
- Nie mam takiego.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
- Jest dużo takich miejsc, ale nie umiałabym się teraz zdecydować które z nich jest odpowiednie.
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?- Herbatę lub jakiś sok.
25. Ulubiony sos do nagetsów?
- Słodko-kwaśny bądź śmietanowy
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
- Myślę że standardowo pizza lub spaghetti.
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
- Saga Harry Potter ♥, Saga Zmierzch ♥, Pamiętniki Wampirów, chociaż ostatnio nie miałam czasu żeby ich oglądać no i oczywiście LOL <3333
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
- Nie pamiętam.
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
- Dużo razy mi to proponowano, ale nigdy.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
- Jejka. Dlaczego ja się zdecydowałam robić ten TAG! NIGDY!!!!
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
- Koło pół roku temu!
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
- Yy nie?
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
- Nie mam prawka.
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
- Nie jeżdżę samochodem.
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
- Nie umiałabym wybrać.
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
- Musli ;d
37. Kiedy chodzisz spać?
- Gdy jest rok szkolny to pomiędzy 22 a 23, a w wakacje to różnie się zdarza :D
 38. Czy jesteś leniwa?
- Tak XD
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
- Za Hannę Montanę :') Za jakieś czarownice i księżniczki.
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
- Koza ;-;
41. W ilu językach mówisz?
- 3! Polski, angielski, niemiecki no ale w sumie coś tam umiem po rosyjsku i francusku.
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
- Nie
43. Lego czy lincoln lego?
- Lego.
44. Czy jesteś uparta?
- Jestem bardzo, bardzo uparta.
45. Leno czy Letterman?
- A co to jest?
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
- Dziwne pytanie. Oczywiście że oglądałam i oglądam do tej pory.
47. Czy boisz się wysokości?
- Potworny lęk wysokości.
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
- Często.
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
- Yy...Tak xD
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
 - A da się?
51. Czy używałaś broni?
- Nie ;P
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
- W tamte wakacje ;D
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
- Nic do nich nie mam.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
- Nie. Czym się stresować w święta?
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
- To pytanie jest bez sensu. Oczywiście że jadłam.
56. Ulubione ciasto owocowe?
- Najzwyczajniej w świecie - SZARLOTKA :D
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
- Piosenkarką, modelką, projektantką mody, weterynarzem.
58. Czy wierzysz w duchy?
- Nie?
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
- Często mam takie uczucie.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
- Owoce i warzywa to tak. Ale że jakieś wapna czy coś to nie.
61. Czy nosisz kapcie?
- Nie, mimo że mam trochę par.
62. Czy nosisz szlafrok?
- Nie.
63. W czym śpisz?
- W piżamie lub w koszuli nocnej.
64. Pierwszy koncert?
- Weekend.
65. Superpharm, natura czy rossman?
- Ross!
66. Nike czy adidas?
- Nike ;P
67.  Cheetos czy fritos?
- Cheetos.
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
- Orzeszki!
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
- Niee.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
- Można tak powiedzieć :P
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
- Brak rodzeństwa, ale chciałabym (jakbym miała rodzeństwo) żeby byli kimś związanym z medycyną.
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
- Umiem.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
- Startowałam dużo razy, ale nie wygrałam.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
- Oczywiście :*
75. Czy masz płyty gramofonowe?
- Nie.
76. Czy masz gramofon?
- Nie
77. Czy palisz kadzidełka?
- Nie ja, za to moja mama bardzo często.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
- Nie, bardziej zauroczona.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
- The Vamps ♥
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
- Honorata Skarbek :D
81. Gorąca czy zimna herbata?
- Pomiędzy ;P
82. Cukier czy słodzik?
- Cukier :D
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
- Powstrzymam się od tego pytania.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
- Umiem
85. Czy jesteś cierpliwa?
- Nie :''D
86. DJ czy zespół na wesele?
-
Zespół
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
- Owszem :D
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
- Nie i nie zamierzam mieć.
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
- Nie lubię ani tych ani tych. Pozdrawiam.
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
- Umiem :)
91. Najlepsze miejsce na kominek?
- Salon.
92. Chcesz wyjść za mąż?
- W przyszłości :)
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
- Brak męża.
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
- Do liceum wybieram się za w sumie dwa lata :D
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
- Czasem mi się zdarza, ale staram się tego unikać.
96. Czy masz dzieci?
- Nie
97. Czy chcesz mieć dzieci?
- W przyszłości chcę :d
98. Ulubiony kolor?
- Niebieski, miętowy i czarny.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
- Bardzo :c
100. Czy chodzisz na fitness?
- Nie, ale ćwiczę w domu.

No to TAG skończony mam nadzieję że wam się podobało! Trochę długi ale co tam XD To do kolejnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz