:)

TAG : Potterhead (♥)

Cześć! Dziś przychodzę do was z TAGIEM o fandomie Harrego Pottera. UWAGA! : Jak nie rozumiesz czemu się tym jaram i chcesz mnie zhejować przeskocz do kolejnego postu.

1) Od kiedy jesteś Potterhead?
- Potterhead jestem od lipca 2012r.

2) Kto jest twoją ulubioną postacią żeńską i dlaczego?
- Myślę że moją ulubioną postacią jest albo Luna albo Hermiona (Linki do postaci znajdziecie na dole) . Mogę się uważać za mądrą i inteligentną tak jak Hermiona (#SKROMNOŚĆ) , ale czasem ludzie mnie nie rozumieją co jest cechą Luny...Ale myślę że na moją ulubioną postać bardziej nadaje się Luna. 

3) Kto jest twoją ulubioną postacią męską i dlaczego?
- Tu jest tylko jedna postać. Jest to Draco Malfoy i już w jakimś poście wam to mówiłam...Od początku spodobał mi się jego charakter, w późniejszym czasie też wygląd! :3

4) Z jakiego jesteś domu?
- Jestem ze Slytherinu, chociaż większość moich znajomych którzy też są Potterhead, wiadomo, uważają że jestem bardziej stworzona do Ravenclawu.

5) Śmierciożercy vs. Gwardia Dumbledore'a
- Uważam siebie za połówkę tego i połówkę tego. Zawsze bardzo chciałam należeć w 100% do Śmierciożerców, ale nie umiem na tyle zmienić swojego potterowskiego charakteru żeby całkowicie być posłuszna Voldziowi :')

6) Jaki jest twój ulubiony przedmiot w Hogwarcie?
- Moim ulubionym przedmiotem jest OBRONA PRZED CZARNĄ MAGIĄ albo ELIKSIRY. Obu tych przedmiotów uczył Snape który jest moim ulubionym nauczycielem w Hogwarcie i wgl...

7) Jaki jest twój znienawidzony przedmiot w Hogwarcie?
- Numerologia lub Starożytne Runy :') Tak jakoś nie jestem przekonana co do tych przedmiotów.

8) Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnej rodzinie (np. Dursley, Weasley) to którą byś wybrała?
- wybrałabym rodzinę Weasley'ów. Mieć takich fajnych braci jak Ron, Fred i George i reszta to zaszczyt :D

9) Gdybyś mogła przywrócić zza grobu 2 postacie które by to były?
- Szczerze mówiąc nie wiem na pewno przywróciłabym Snape'a...I teraz się zastanawiam pomiędzy Zgredkiem, a Fredem...Ale myślę że Fred.

10) Która śmierć bolała cię najbardziej?
- No Snape na pewno...Fred też...Gdy zobaczyłam całą rodzinę płaczącą na nim, po prostu łzy same mi do oczu napłynęły...No bolała mnie też śmierć Zgredka i Syriusza, bo to się stało tak szybko że nawet nie wiem kiedy...Wgl tam tyle ludzi umarło że...trudno wybrać...

11) Jakie parringi shippujesz?
- No na pewno DRAMIONE (Draco + Hermiona), Nuna (Neville + Luna) Dransy ( Draco + Pansy) no i jeszcze Snily (Snape + Lily [Mama Harrego])...No i Harmione (Myślałam że to Harry będzie z Hermioną...

12) Czego się nie spodziewałaś?
- Tego że po tym wszystkim co Ron zrobił Hermionie będą się nienawidzić...a okazało się że się pobrali :'D

13) Która cz. podobała ci się najbardziej?
- Mam 2 - Komnata Tajemnic i Czara Ognia :P A nie...Jednak 3 Bo jeszcze Insygnia Śmierci cz. 2

No więc mam nadzieję że TAG SIĘ PODOBAŁ! I do kolejnego! :*

------------------------------------------------------------------------
Hermiona - *KLIK*
Luna - *KLIK*
Draco - *KLIK*
Fred&George - *KLIK*
Snape - *KLIK*
Syriusz - *KLIK*
Zgredek - *KLIK*
Pancy - *KLIK*
-------
Parringi :
Dramione - *KLIK*
Harmione - *KLIK*
Nuna - *KLIK*
Snily - *KLIK*
Dransy - *KLIK*

2 komentarze:

  1. Nie ma części "Insygnia Śmierci cz. 2". "Insygnia Śmierci" mają tylko jedną części.
    Ale tag fajny.


    gnebiwtryskinapokatnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma części "Insygnia Śmierci cz. 2". "Insygnia Śmierci" mają tylko jedną części.
    Ale tag fajny.


    gnebiwtryskinapokatnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń