:)

BACK TO SCHOOL : ODPOWIEDZI NA PYTANIA O SZKOLE (♥)

Hejka! Dzisiejszy post jest rozpoczynającym serię BACK TO SCHOOL jako że minęło już całkiem sporo wakacji, pomyślałam że warto taką serię zacząć. Więc mam nadzieję że post się spodoba i zaczynajmy! :)

1) Jaka klasa była twoją najlepszą?
- Jeśli liczyć klasy od 4 podstawówki to właśnie ta była najlepsza...:D

2) Kto jest twoim najlepszym przyjacielem w szkole?
- Myślę że taka Nikola na którą zawsze mogę liczyć ;3!

3) Twój ulubiony przedmiot?
- W podstawówce powiedziałabym że muzyka i plastyka, a teraz gdy jestem w gimnazjum moje podejście do tych przedmiotów uległo zmianie i pewnie że je lubię mimo tego że teraz nie będę ich mieć...ale wybrałabym polski i historię.

4) Z jakiego przedmiotu masz najlepszą ocenę?
- Z techniki, muzyki i religii...Bo mam z nich 6.

5) Z czego twoim zdaniem jesteś najlepsza?
- Jestem typową humanistką, więc uważam że jestem bardzo dobra z polskiego i historii...

6) Twoja ulubiona nauczycielka/nauczyciel?
- Od historii jak na razie. Idąc teraz do kolejnej klasy będę miała innych nauczycieli od 3 przedmiotów, więc się zobaczy...

7) Jaką masz średnią?
- Myślę że stać mnie na dużo wyższą więc zachowam to dla siebie, wiedzcie jednak że mam średnią powyżej 4,50 :P

8) Masz mundurki?
- Mam, ale jakoś wielce mi nie przeszkadzają. To stał się element mojej codziennej szkolnej garderoby.

9) Jakie profile?
- U mnie w szkole, w gimnazjum nie ma profili...I myślę że dobrze że ich nie ma...

10) Ile macie średnio lekcji?
- 6/7

11) Chodzisz do szkoły prywatnej czy publicznej?
- Prywatna.

12) Gdzie chcesz iść dalej?
- Na razie o tym nie myślę, jeszcze nie kończę gimnazjum, a raczej zacznę się zastanawiać koło końca 3 klasy.

13) Jaką macie stołówkę? Polska czy w amerykańskim stylu?
- W 100-u % polska :D

14) Podoba ci się w twojej szkole?
- Nie jest źle. Myślałam że będzie dużo gorzej.

15) Na jakich wycieczkach byłam w tym (czyli tamtym) roku?
- No w kinach, teatrach, na wycieczce 3dniowej integracyjnej...No i to tak...

16) Brałaś udział w jakichś konkursach? Wygrałaś coś?
- Brałam, ale nie wygrałam.

17) Najlepsze wspomnienie z tego roku?
- Wycieczka do teatru. Bardzo pozytywna i...no...Było fajnie (2/10 xD)

18) Co robisz jak nudzi ci się na lekcjach?
- Rysuję...(Nie nie w zeszytach tylko wyrywam sobie kartkę i na niej) albo gadam z koleżanką co jest chyba oczywiste.

19) Macie szafki w szkole?
- Nie nie mamy szafek.

20) Nosisz plecak czy torebkę?
- Jak mam dużo lekcji i książek to plecak, natomiast jeśli wiem że mam bardzo mało książek to torebka.

21) W której jesteś klasie?
- Teraz idę do II gimnazjum

22) Czego uczy twój wychowawca?
- Angielskiego.

To wszystkie pytania. Mam nadzieję że to Q&A się wam spodobało i czekajcie nadal na kolejne posty z tej serii! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz