:)

Anti - Boyfriend TAG ♥ cz.2

Cześć i czołem! Witam was, w aktualizacji Anti - Boyfriend Tag, który pisałam jakieś 3 lata temu, może nawet dalej! Możecie porównać czy coś się zmieniło odkąd to pisałam --> *Anti Boyfriend Tag cz.1*

1) Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz u chłopaka?
- Zdecydowanie jest to opiekuńczość. Mój chłopak musi o mnie zadbać, ale kolejną ważną cechą jest lojalność, chcę aby mój partner był ze mną w 100% szczery.

2) Jakie cechy od razu powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
- Wygórowane ego i nadmierna pewność siebie.

3) Jakie cechy wyglądu od razu zauważasz?
- Jeśli chodzi o wygląd skupiam swoją uwagę na kolorze oczu oraz fryzurze. Nie wiem czemu. Dużo dziewczyn z tego co wiem, patrzy na sylwetkę chłopaków, mięśnie...a ja jakoś tak na włosy i oczy.

4) Opisz wymarzoną randkę?
- Szczerze to nie mam wymarzonej randki. Po prostu chcę z niej wrócić zadowolona, uśmiechnięta i usatysfakcjonowana drugą osobą. Nieważne gdzie to będzie czy restauracja czy spacer w parku czy jakaś kawiarnia. Najważniejsza jest relacja z tą drugą osobą.

5) Kim byłby twój sławny chłopak?
- Jeśli mam wybierać jakąś gwiazdę spośród wszystkich tych przystojnych artystów to byłby to albo Patrick Schwarzenegger, którego uwielbiam albo Tom Holland albo ewentualnie Andrew Garfield.

6) Kiedy zakończyłabyś związek?
- Zakończyłabym związek w momencie, w którym zmuszałaby mnie do tego sytuacja. Chodzi mi o to, że wydarzyłoby się coś złego, coś co mnie skrzywdzi, bądź po prostu nie widziałabym sensu ciągnięcia dalej takiej relacji.

7) Co chciałabyś aby chłopak robił w związku?
- To jest ciężkie pytanie, bo nie umiem na nie odpowiedzieć. Chciałabym żeby po prostu był w momencie, kiedy naprawdę go potrzebuję.

8) Jakiego koloru lubisz włosy i oczy?
- W tym momencie w jakim jestem, jeśli ktoś mi się spodoba z charakteru to wygląd nie jest już dla mnie aż tak ważny jak kilka lat temu, ale jak mam tak opisać mniej więcej to brązowe oczy i ciemne włosy lubię najbardziej i najbardziej mnie ujmują.

9) Chłopak kupuje ci prezent. Co to jest?
- Kwiaty? Ponieważ uwielbiam rośliny, uwielbiam zapach świeżych róż takich prosto z kwiaciarni...W sumie to nie tylko róż, po prostu kwiatów. Ja nie potrzebuję jakichś drogich prezentów.

10) Ulubiony typ chłopaka?
- Nie za bardzo rozumiem po raz kolejny. No ja wolę takich chłopaków do pogadania, nie jakichś nieśmiałych czy coś.

To tyle! Za kilka dni zaczyna się sierpień! To jest ciekawe jak czas szybko leci! Została połowa wakacji! No ale cóż! Trzeba się powoli zbierać! Do kolejnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz