:)

30 PYTAŃ NA KTÓRE NIGDY NIE ODPOWIADAŁAM ♥ cz.1

Hej! Witam was w krótkim Tagu - 30 pytań na których nie odpowiadałam. Sama tych pytań nie czytałam więc nie wiem czego się spodziewać, ale zaczynajmy!

1) Jaki jest twój ulubiony zapach świeczki?
- Jest to Red Raspberry z Yankee Candle :D

2) Którą gwiazdę płci żeńskiej chciałabyś za siostrę?
- Wzięłabym Madelaine Petsch z Riverdale.

3) Którą gwiazdę płci męskiej chciałabyś za brata?
- Hmmm, nie wiem. Możliwe że wzięłabym Cole'a Sprousa z Riverdale, bo po prostu go uwielbiam.

4) Jak myślisz, ile będziesz miała lat podczas ślubu?
- Wydaje mi się, że będzie to przedział do 25 do 30 lat.

5) Umiesz zrobić szpagat?
- Kiedyś umiałam, teraz niestety nie.

6) Ile miałaś lat kiedy nauczyłaś się jeździć na rowerze?
- Koło 4/5.

7) Czy ktoś z twojej rodziny należy do wojska?
- W obecnej chwili nie.

8) Najgorsza ocena jaką dostałaś z testu?
- Niestety jest to ocena niedostateczna.

9) Ulubiony serial z dzieciństwa?
- Dużo oglądałam, ale takie najlepsze to Hannah Montana, Czarodzieje z Waverly Place, Powodzenia Charlie i Nie ma to jak hotel/statek.

10) Jak ubrałaś się na Halloween w wieku 8 lat?
- Nie obchodziłam tego święta i teraz tak naprawdę jest to dla mnie tylko okazja do wymalowania twarzy, nie zbieram cukierków ani nic z tych rzeczy.

To tyle na ten tydzień! Widzimy się w kolejnym! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz