:)

Riverdale Tag ♥

Może i Riverdale nie ma w obecnej chwili na antenach, jednak ja ciągle mogłabym oglądać poprzednie odcinki, więc w tym tygodniu zdecydowałam się na zrobienie tagu o Riverdale! Mam nadzieję, że jesteście gotowi!

1) Ulubiona damska postać?
- Wydaje mi się, że powiem Cheryl, tylko dlatego, że od drugiego sezonu naprawdę ją pokochałam i zasługuje na pewno na szczęście i mam nadzieję, że ta jej była dziewczyna nie popsuje niczego między nią a Toni w trzecim sezonie.

2) Ulubiona męska postać?
- Czy ja tu jeszcze muszę coś dodawać? Chyba jak większość społeczności odpowiem, że Jughead i tu nie ma nic do powiedzenia. Po prostu wystarczy na niego spojrzeć.

3) Riverdale OTP
- Według mnie jest to Bughead. Uwielbiam tą chemię, którą Betty i Jug mają między sobą i na samym początku myślałam, że Betty powinna być z Archiem w końcu ona tak bardzo do niego pasuje, ale od pierwszego pocałunku Bugheada wszystko się zmieniło.

4) Ulubiony odcinek?
- Do tej pory był to odcinek, w którym wystawiali musiacal. To był tak fantastyczny epizod, że mogę go oglądać w kółko i mi się nie znudzi, mimo że dokładnie wiem co się zdarzy, scena po scenie.

5) Najgorszy odcinek?
- Nie ma złych odcinków. Każdy był na swój sposób ciekawy i interesujący, więc nie mogę tutaj odpowiedzieć.

6) Ulubiona przyjaźń?
- Powiedziałabym Betty z Veronicą, ale jakoś mi przeszło i teraz powiem Betty i Kevin. Szkoda, że ich drogi się trochę rozeszły, ale uwielbiam ich razem i mam nadzieję, że w trzecim sezonie wrócą do tego.

7) Ulubiona kwestia?
- Uwielbiam cytat Veronicy z pierwszego odcinka pierwszego sezonu, kiedy ona i Betty są na castingu do River Vixens i Veronica powiedziała : You wanted fire? Sorry, Cheryl Bombshell, my specialty is ice. No po prostu tekst warty miliony!

8) Ulubiona kwestia OTP
- No kwestia to żadna, ale kiedy Jug zdjął czapkę i powiedział Betty po raz pierwszy, że ją kocha. Moje serce urosło 100 razy.

9) Riverdale NOTP
- VARCHIE. OMG! Nienawidzę tej pary! Archie i Veronica...no nie no...Ja bym Veronicę widziała z Chuckiem teraz albo z Reggiem, ale nie z Archiem...

10) Ulubieni aktorzy z obsady?
- Lili Reinhart, Madelaine Petsch i Cole Sprouse

11) Ulubiona scena?
- Zdecydowanie scena 'I love you, Betty Cooper' i scena w której Betty i Veronica godzą się śpiewając piosenkę 'You shine'

12) Najmniej ulubiona scena?
- Postrzelenie Freda i scena gdzie Hiram mówi Fredowi o aucie, które zafundował Archiemu. Heartbroken.

13) Czy chciałabyś odwiedzić Riverdale?
- Duh! Kto by nie chciał?

To tyle w dzisiejszym Tagu! Mam nadzieję, że wam się spodobał! Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz