:)

30 PYTAŃ NA KTÓRE NIGDY NIE ODPOWIADAŁAM ♥ cz. 3

No i pora na trzecią już część pytań! Oto one :

21) Titanic czy Pamiętnik?
- Wybór trudny, bo oba wspaniałe, ale chyba jednak Titanic.

22) Czy kiedykolwiek jadłaś indyjskie jedzenie?
- Nie przypominam sobie, ale jest to bardzo możliwe.

23) Jak nazywa się twoja ulubiona restauracja?
- Jeśli chodzi o fast food to powiedziałabym McDonald's albo Subway

24) Gdybyś była płci przeciwnej, jak chciałabyś mieć na imię?
- Wydaje mi się, że Filip albo Maciek

25) Jaka osoba jest dla ciebie najlepsza na świecie?
- No chyba nikogo nie zdziwię jak powiem, że mama.

26) Wolałabyś mieszkać na wsi czy przedmieściach?
- Zdecydowanie na przedmieściach, nie przepadam za wsiami, chociaż często bywam.

27) Czy śpisz z włączoną lampką nocną?
- Nie zasnęłabym przy świetle, więc nie.

28) Czy codziennie spożywasz śniadanie?
- Tak, jednak niecodziennie mam na nie ochotę.

29) Czy widziałaś 'Gdzie jest Nemo?'
- Z 1000 razy.

30) Ile miałaś lat kiedy dowiedziałaś się, że Święty Mikołaj nie istnieje?
- Nie wiem, nie pamiętam. Musiałam być mała.

To tyle! Mam nadzieję, że fajnie spędziliście czas czytając te odpowiedzi! Mam nadzieję, że widzimy się już niedługo, bo połowa wakacji już prawie za nami i zaraz zaczną się posty o szkole! Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz