:)

Anti-boyfriend tag (♥)

Hejka!

Dziś mam dla was bardzo popularny TAG, po tytule wiadomo o co chodzi, postanowiłam go napisać ponieważ niektórzy z was interesują się tym i w sumie miałam inny pomysł na filmik, ale skoro ktoś mi napisał żebym zrobiła ten to proszę bardzo! Więc zaczynamy!

1) Jaka jest najważniejsza cecha której szukasz u chłopaka?
- Jak już wspominałam ja chcę opiekuńczego chłopaka, no i oczywiście takiego któremu mogę zaufać <3 Chciałabym również aby miał dla mnie jak najwięcej czasu :)

2) Jakie cechy od razu powodują że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
- Za duża pewność siebie. To mnie naprawdę odpycha i nawet nie jestem pewna czy mogłabym zawiązać z takim gościem przyjaźń.

3) Jakie cechy wyglądu od razu zauważasz.
- To nie jest dziwne, że zwracam uwagę na oczy i włosy. Najlepiej dla mnie jak chłopak ma takie piękne brązowe oczy i czarne lub brązowe włosy. Taki typ :)

4) Opisz wymarzoną randkę?
- Jeśli chodzi o rzeczywistość wystarczyłby mi romantyczny spacer o blasku księżyca, tak jak w bajkach, a jeśli ma być snem to chciałabym romantyczną kolację na wieży Eiffla w Paryżu! <3 Taka wymarzona <333

5) Kim byłby twój sławny chłopak?
- Myślę że jako osobę wybrałabym Brada, mojego kochanego wokalistę i lidera zespołu The Vamps albo mojego ukochanego piłkarza :3

6) Kiedy zakończyłabyś związek?
- W ostateczności kiedy pojawiłoby się coś takiego jak zdrada...A tak to nie wiem.

7) Co chciałabyś aby chłopak robił w związku?
- Dbał o mnie i troszczył się o mnie i tyle <3

8) Jakiego koloru lubisz włosy i oczy?
- Jak już mówiłam oczy brązowe, włosy czarne lub brązowe

9) Chłopak kupuje ci prezent. Co to jest?
- Myślę że jeśli taki bardziej droższy prezent to biżuteria, a jeśli tańszy to po prostu bilet do kina na jakiś fajny film <3

10) Ulub. typ chłopaka?
- Nie mam, lubię wszystkich, tylko nie jakichś szczególnie nie udanych umysłowo.

To na tyle! Bardzo dziękuję za uwagę #WAKACJE do następnego
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz