:)

30 PYTAŃ NA KTÓRE NIGDY NIE ODPOWIADAŁAM ♥ cz. 2

Witam was w kolejnym tygodniu i w drugiej części pytań na które nie odpowiadałam! Zapraszam!

11) Czy kiedykolwiek przeczytałaś serię Harry'ego Pottera, Zmierzchu bądź Igrzysk Śmierci?
- Tak przeczytałam wszystkie trzy serie.

12) Wolałabyś mieć brytyjski czy amerykański akcent?
- Wolałabym mieć amerykański akcent, bo moje serce jest bliżej Ameryki, jednak akcent brytyjski jest przepiękny i zazdroszczę osobom, które go posiadają.

13) Czy twoja mama była na studiach?
- Tak, była.

14) Czy twoi dziadkowie są razem?
- Są.

15) Czy kiedykolwiek chodziłaś na lekcje karate?
- Nie i raczej nie zamierzam.

16) Czy wiesz kim jest Kermit?
- To chyba oczywiste, że wiem.

17) Jaki był pierwszy park rozrywki w którym byłaś?
- Czy Dino Park się liczy?

18) W jakim języku oprócz tego w którym mówisz, chciałabyś mówić biegle?
- Oprócz tego którego używam czyli polskiego, mówię biegle po angielsku, natomiast chciałabym mówić biegle po hiszpańsku i niemiecku.

19) Po angielsku piszesz Grey czy Gray jako szary?
- Pisze się gray i ja również tak piszę.

20) Czy znasz jakiekolwiek trojaczki?
- Tak znam

To tyle na dzisiejszy post, widzimy się za tydzień w ostatnich odpowiedziach na pytania! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz