:)

NOWA WERSJA - MARRY, PUNCH, MEET! ♥

Witam was w kolejnym poście! Z racji, że post Kiss Marry Kill ma najwięcej czytających, postanowiłam zrobić coś w ten deseń, ale nowszego! Kiss marry kill jest już przejedzone, więc postanowiłam zamienić dwie opcje na uderz albo poznaj. Więc zaczynajmy!

I - SHAWN MENDES, ED SHEERAN, JUSTIN BIEBER
O kurczę! Trzy osoby, których w jakimś stopniu lubię słuchać i szanuję. Trudny wybór, ale chyba poślubię Shawna, bo jest najmłodszy no i wydaje mi się że najprzystojniejszy...Poznam Eda, a uderzę Justina...przepraszam wszystkie Beliebers :P

II - CHARLIE PUTH, FRANCISCO LACHOWSKI, JOE JONAS
Hmm...Uwielbiam patrzeć na Francisco, jest świetnym modelem...ALE ma już żonę i dzieci...Więc nie mogę go poślubić. Dlatego do małżeństwa biorę Charliego...No i teraz mam dylemat. Lubię Joego, bardzo kojarzy mi się z moim dzieciństwem z serialem JONAS albo z filmem CAMP ROCK...Nie no dobra poznam Joego, a uderzę Francisco, ale nie chcę tego robić.

III - TYGA, KANYE WEST, JAY Z
Widzę, że raperzy...No więc poślubię...nie wiem kogo...Poznam Tygę...Nie mogę wyjść ani za Westa ani za Cartera, bo mają żony przecież...Więc ich ani nie uderzę, ani nie poślubię, a Tygi też nie chcę poślubiać.

IV - JOHNNY DEPP, ROBERT DOWNEY JR., IAN SOMERHALDER
No nie...Trzech aktorów, do których mam ogromny szacunek, strasznie ich lubię i wszyscy trzej są przystojni, ale jak już muszę wybierać to poznam na 100% Johnny'ego...Poślubię Iana...A Roberta też poznam, bo nie miałabym serca go uderzyć.

V - ANWAR HADID, NICK JONAS, ALEX AIONO
Hmm...Więc poślubię Anwara tu nie ma cos się zastanawiać i teraz...Kurde...Alex tak naprawdę dopiero się rozwija jako muzyk, a Nick jest już doświadczony i też kojarzy mi się bardzo z Disneyem...Więc poznam Nica, a uderzę Alexa, ale ogólnie to bardzo go lubię ;D

VI - ADAM LEVINE, THE WEEKND, JAMES ARTHUR
No znów! Kolejny ciężki zestaw. The Weeknd nie był jakimś moim ulubionym wykonawcą. Był mi nawet obojętny, do momentu kiedy posłuchałam piosenki Shameless i wtedy po prostu moje serce zabiło...Wyjdę za Adama i mało mnie obchodzi że ma żonę, chociaż bardzo szanuję, jest świetną modelką...Poznam Arthura i The Weeknd...Bo nie umiem wybrać. To są za trudne zestawy nie miejcie mi tego za złe :P

VII - SAM SMITH, JOHN LEGEND, BRUNO MARS
Tu jest na pewno prościej. Lubię wszystkich trzech, ale poznam Bruna, wyjdę za Johna i uderzę Sama :/

To wszystko na dziś, dajcie mi znać czy zrobić kolejną część MARRY PUNCH MEET i do kolejnego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz