:)

TAG : 40 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ cz.1 ♥

Hej! Zapraszam na kolejny post pt.:'40 przypadkowych pytań'! Mam nadzieję, że się wam spodoba! :)

#1 - Gdzie byłaś 3 godziny temu?
- W łóżku, bo spałam ;)

#2 - Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
- Nie przypominam sobie, więc raczej nie :P

#3 - Czy masz na sobie skarpetki?
- Nie.

#4 - Czy w odległości 3m od ciebie znajduje się coś różowego?
- Tak :)

#5 - Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich pięciu dni?
- Byłam ;)

#6 - Czy jest ci gorąco?
- Nie. Jest w sam raz :P

#7 - Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
- Herbata :)

#8 - Co ostatnio jadłaś?
- Kanapki :D

#9 - Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
- Byłam w domku :D

#10 - Kim był ostatni gość w twoim domu?
- Prawdopodobnie babcia :P

#11 - Czy tęsknisz za kimś teraz?
- Tęsknię i to bardzo! :(

#12 - Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
- No niestety nauka! :/

#13 - Kto ostatnio napisał ci komentarz na fb, insta?
- Jakaś moja koleżanka pewnie, nie chce mi się teraz sprawdzać :/

#14 - Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
- O swojej to tylko to czy będę szczęśliwa.

#15 - Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeśli tak to jakie?
- Nie mam, bo dopiero wstałam.

#16 - Byłaś w tym roku u lekarza?
- Byłam.

#17 - Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
- Pewnie w domu ;D

#18 - Czy masz opaleniznę?
- Niestety nie :/

#19 - Czego teraz słuchasz?
- W tym momencie leci piosenka Little Mix 'Shout out to my ex'!

#20 - Czy kolekcjonujesz coś?
- Ubrania :P
To pierwsza część tego tagu! Szybkie pytania i jeszcze szybsze odpowiedzi! Luźny post! Mam nadzieję że się wam spodobał! Do kolejnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz