:)

20 PROSTYCH PYTAŃ ♥

Hej! Witam was w kolejnym poście! Dziś znalazłam coś takiego jak 20 prostych pytań...wiem, że możecie mieć już dosyć ciągłych odpowiedzi itd...więc obiecuję. Za tydzień zobaczycie kolejny post tematyczny! A tymczasem zaczynajmy! :)
#1 - Jesteś w związku?
- Nie. Nie jestem i na razie nie zamierzam być.

#2 - Palisz?
- Nigdy nie paliłam i nigdy nie zamierzam.

#3 - Ostatnia piosenka, której słuchałaś?
- Jest to piosenka Ariany Grande pt.: 'Into you' :)

#4 - Ile masz kolczyków i tatuaży?
- Jeśli chodzi o kolczyki to tylko w uszach, a tatuaży nie mam żadnych, ale kilka planuję :)

#5 - Usta czy oczy?
- Nie wiem za bardzo o co chodzi w tym pytaniu...Jeśli chodzi o wygląd u chłopaka to decydowanie oczy :)

#6 - Przytulanie czy całowanie?
- Przytulanie jak na razie ;)

#7 - Całowałaś się z kimś obcym?
- Nie !

#8 - Złamał ci ktoś kiedyś serce?
- Może złamał to nie, ale na pewno ktoś sprawił mi przykrość :/

#9 - Zostałaś zatrzymana kiedyś przez policję i zawieziona na posterunek?
- Nie :P

#10 - Jest jakaś osoba, którą chciałabyś mieć przy sobie?
- Oczywiście, że jest.

#11 - Myślisz, że aktualnie się komuś podobasz?
- Ja nie myślę o takich rzeczach. Wychodzę z założenia, że jak ma się stać to się stanie.

#12 - Zdradził cię ktoś kiedyś?
- Nie.

#13 - Piwo, wódka czy wino?
- Jestem niepełnoletnia, więc nie odpowiem na to pytanie.

#14 - Czy ten rok przyniósł ci nowe znajomości?
- Może powiem o 2016, bo 2017 tak naprawdę jeszcze się nie skończył, więc jeśli chodzi o rok poprzedni to oczywiście, że tak. Cały czas poznaję nowych ludzi.

#15 - Czułaś coś kiedyś do dwóch osób równocześnie?
- Nie wydaje mi się ;)

#16 -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz