:)

24 QUESTIONS = 24 SONGS ♥ cz. 2

Witam was w kolejnym tygodniu. Druga część piosenkowych pytań! Zapraszam!

#13 - Piosenka, która przypomina ci o twoim byłym przyjacielu?
- Najbardziej cię boli, kiedy przyjaciel któremu ufałaś i zaczęłaś kochać jak siostrę czy brata zawodzi cię i po prostu odchodzi. Dlatego tu postawię na piosenkę 'Please don't go' Joela Adamsa.

#14 - Piosenka, którą kochasz śpiewać?
- Jest to klasyk. Po prostu chyba każdy jej słuchał chociaż raz i jest to Adele z jej kultowym utworem 'Hello'. Znam wszystko, każdy wers na pamięć. No i od pewnego czasu również 'Shape of you' Eda Sheerana.

#15 - Piosenka, która wywołuje u ciebie płacz?
- No i tu jest masakra. Bo mam taką playlistę piosenek, które zmuszają mnie do myślenia i dzięki nim mogę z siebie wydobyć wiele emocji...Jedną z takich piosenek jest 'Read all about it' Emeli Sande...Cudowna piosenka...Koniecznie posłuchajcie.

#16 - Piosenka, która zmusza cię do tańca?
- Jest to piosenka 'Let me love you' Justina Biebera :D

#17 - Piosenka, którą kochasz, ale rzadko jej słuchasz?
- Jest taka piosenka. Myślę, że spora część z was ją zna. Usher & David Guetta 'Without you'...Słucham jej rzadko, bo myślę, że częściej mam dobry humor niż zły, a ta wpływa na mnie nie za dobrze...Mimo to strasznie ją lubię.

#18 - Pierwsza piosenka alfabetycznie na twojej playliście?
- Jest to piosenka 'A drop in the ocean' moja kochana piosenka z 'Pamiętników Wampirów' o ile dobrze pamiętam...Ron Pope...polecam :)

#19 - Ostatnia piosenka alfabetycznie na twojej playliście?
- Tutaj mam Lanę del Rey z piosenką 'Young and Beautiful'. Też cudowna :)

#20 - Twoja ulubiona piosenka?
- Na tą chwilę wróciłam do klasyka czyli 'See you again' wykonania Charliego Putha i Wiz Khalify :)

#21 - Piosenka, którą ktoś zaśpiewał specjalnie dla ciebie?
- Tutaj znów muszę podać piosenkę 'Shape of you', ponieważ moi znajomi tak samo jak ja kochają ją śpiewać :D

#22 - Piosenka, której już nie możesz słuchać?
- Chyba nie ma takiej. Są piosenki, które mnie bardzo denerwują, bo jest po prostu ich wszędzie za dużo. Lecą w radiu, w sklepie, w kiblu w restauracji...Ale żebym jakoś się strasznie denerwowała, że właśnie ją puścili, to nie.

#23 - Piosenka do której tańczysz razem ze swoją najlepszą przyjaciółką?
- Tańczyłyśmy do piosenki Ariany Grande 'Into you' na xBoxie, więc chyba się liczy :P

#24 - Piosenka, której mogłabyś słuchać cały dzień bez przerwania jej?
- Jest taka jedna piosenka. Eda Sheerana...znów...'Give me love' po prostu ten spokój, który ona w sobie zawiera. Jest cudowna i jedna z moich ulubieńszych ;)

Napiszcie mi koniecznie czy wam się podobają takie pytania i czy któraś z tych piosenek przypadła wam do gustu :) Do kolejnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz