:)

24 QUESTIONS = 24 SONGS ♥ cz. 1

Witam was! Cześć! Czołem! Dzień Dobry! Kolejny weekend, a ja witam was dziś postem 25 pytań o piosenki! Mam nadzieję że wam się spodoba. Bez przedłużania, zacznijmy!

#1 - Piosenka związana z twoim dzieciństwem?
- Tu mam trudny wybór, bo dużo piosenek kojarzy mi się z moim dzieciństwem, z filmami, które oglądałam będąc małą dziewczynką. Myślę jednak, że jest to piosenka 'Hallelujah', która znajduje się w moim ulubionym filmie 'Shreku' :)

#2 - Piosenka, która najbardziej przypomina ci o twoim byłym chłopaku?
- Mój pierwszy 'chłopak' był w przedszkolu, później jakoś nie angażowałam się w żadne 'związki', więc mogę podać piosenkę, która przypomina mi o pewnym rozstaniu, nie moim...ale bardzo medialnym i bardzo znanym 'Shout out to my ex' Little Mix :)

#3 - Piosenka, która przypomina ci o jednym z twoich rodziców?
- Myślę, że jest to piosenka 'Stronger' Kelly Clarkson...Bardzo mi przypomina moich rodziców.

#4 - Piosenka, która cię uspokaja?
- Myślę, że taką piosenką jest każdy utwór albo Jamesa Arthura albo Eda Sheerana.

#5 - Piosenka, która często jest w twojej głowie?
- Ostatnio mam taką fazę na piosenkę Alana Walkera 'Alone'. Miałam jakiś test niedawno i nie mogłam się w ogóle skupić, bo cały czas chodziła mi ona po głowie.

#6 - Piosenka, która przypomina ci o twojej najlepszej przyjaciółce?
- Jest to piosenka Disneya...Z filmu 'Program Ochrony Księżniczek'...'One and the same' Seleny Gomez & Demi Lovato. Z moją przyjaciółką mamy jakiś chory dar, że potrafimy czytać sobie w myślach.

#7 - Piosenka, która przypomina ci o zeszłych wakacjach?
- Hmm...Ciężkie pytanie. Było takich sporo, ale chyba Elle King 'Ex's and Oh's' Po prostu się zakochałam w tej piosence i spędziłam 3/4 wakacji na jej słuchaniu.

#8 - Piosenka, która przypomina ci o twojej pierwszej miłości?
- O kurde...To chyba piosenka Taylor Swift 'Back to December'...No nie wiem. Tak mi się kojarzy, bo jak wiadomo Taylor lubi pisać o swoich byłych chłopakach :/

#9 - Piosenka, która wyzwala w tobie nadzieję?
- Nadzieja mówi sama za siebie. Jest to piosenka duetu Bars&Melody pt.:'Hopeful' :)

#10 - Piosenka twojego ulubionego zespołu?
- Moim ulubionym tak teraz zespołem jest Maroon 5. Mam do niego ogromne przywiązanie, więc na pewno któraś z tych i na pewno ta przez którą poznałam ten zespół...Myślę że takim utworem jest 'Payphone'

#11 - Soundtrack z jednego z twoich ulubionych filmów?
- Kurde...No to nie wiem 'Titanic'...to bardzo przejedzony film, ale ja go bardzo lubię. Jako dziecko oglądałam go bardzo dużo razy, a teraz tak naprawdę zaczęłam go trochę bardziej rozumieć i jest to piosenka Celine Dion pt.: 'My heart will go on and on'

#12 - Ostatnia piosenka, którą słyszałaś?
- Więc ostatnią piosenką, którą słyszałam jest 'All in my head' zespołu Fifth Harmony :D

To jest pierwsza część tych krótkich pytań :) Zapraszam za tydzień po część drugą! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz