:)

3rd in May ♥ (FINALLY MAY) + Lazy Day

Hejka!

Dziś obchodzimy na pewno wszystkim wam znane ŚWIĘTO 3 MAJA, z góry przepraszam, że nie piszę regularnie, ale mam naukę...dużo nauki :/

Post nie będzie opowiadać o tym święcie, bo chyba każdy z was wie co się stało!...
Chcę wam powiedzieć że już jest taka prawdziwa, ciepła wiosna, a co się z tym wiąże? WAKACJE! TAK JESZCZE TYLKO 53 dni bez dzisiejszego, żeby zasmakować wolności od szkoły!

LAZY DAY
Dziś postanowiłam urządzić sobie Lazy Day (Leniwy Dzień) wszystko rozwlekam, niczym się nie przejmuję itd...Wstałam niby o 9, ale do tej pory leżę w łóżku i oglądam filmy. Później zjem pyszny obiad, spotkam się z koleżanką, pójdę do kościoła i spakuję się do szkoły, bo jednak już jutro wracamy...
Jutrzejszy, poniedziałkowy dzień zaczynam BIOLOGIĄ! Super. (Sarkazm)....Nie ma to jak biologia o 8:00 gdy jesteś zaspany i prawie zasypiasz...Mogliby dać jeszcze ten poniedziałek wolny :D  i wtedy byłoby 👌!

Dziś był dość krótki post, no ale przyznajcie, co może dziać się w niedzielę, w święto 3 maja? Mogę wam tylko powiedzieć że wczoraj byłam na grillu i wróciłam dość późno, ale było warto! :)

No to do następnego postu ;)
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz