:)

TEMATYCZNIE ♥ (Czyli Znane ikony muzyczne ♥)

!OSTRZEŻENIE!
Jeśli nie lubisz postów tematycznych, po prostu wyjdź, ten post nie jest dla ciebie, natomiast, jeśli jednak chcesz poznać według mnie "ikony" muzyki zostań ale nie hejtuj :)

Szczerze powiedziawszy zmotywowaliście mnie tymi wyświetleniami! Już dziś pojawi się kolejny post! Tym razem pójdziemy w konkretny temat oczywiście związany z muzyką :D

TO BĘDZIE RANKING TOP 5 NAJLEPSZYCH IKON!

5) Michael Jackson - Dla mnie nic dodać nic ująć, kto by się sprzeciwił królowi! Jego piosenki są niewybaczalnie dobre, szkoda tylko że taki talent tak szybko odszedł...Ale spokojnie : PAMIĘTAMY (*)
4) Katy Perry - Katy jest młodą osobą, ale osiągnęła w muzyce bardzo dużo! Strasznie ją podziwiam, dlatego dostaje 4 miejsce!
3) Lady Gaga - Czyli Stephanie Germanotta...Niektórzy uważają ją za podłą piosenkarką, która ubiera obciachowe kostiumy...Nieprawda...Co hejterzy tak naprawdę o niej wiedzą? Co? To że śpiewa i tańczy? Sami nie osiągnęli więcej...Rozumiem że można nie lubić czyjejś muzyki, ale bez przesady...Germanotta śpieszy z pomocną. Nie bez przyczyny jest członkinią fundacji "UNICEF"
2) Madonna- Dla mnie najtrudniej było zadecydować właśnie o tych dwóch pierwszych miejscach i wahałam się, przyznam, ale postanowiłam uznaną przez telewizję jak i internet królową przenieść na II miejsce. Jak wiemy Madonna ma piękny głos, cały czas się trzyma, to prawdziwy autorytet.
1) Whitney Houston - Tak, I miejsce zajmuje moja kochana Whit która była nadzwyczajna, ludzie płakali na jej koncertach, płakali słysząc jej piosenki...Ja również popłakałam się przy kilku z nich...Whitney jest a raczej była wspaniałą wokalistką, którą chce się słuchać bez końca! Mam nadzieję że długo świat o niej nie zapomni! (*)

To by było na tyle...To mój ranking, według mojego zdania...Uważam że te osoby są prawdziwymi muzycznymi autorytetami! Buziaaki :*
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz