:)

Hard-working Day+ Outfit for school! ♥


     Hejka! :D 

Dziś normalny post, bo na nic innego mnie nie stać! :D Minęła połowa tygodnia, a ja czuję się jakbym tydzień bez przerwy uczyła się. To wszystko przez nadmiar sprawdzianów i kartkówek. Jednak są osoby dla których warto odwiedzać 5 razy w tygodniu miejsce kształcenia umysłu. 

OUTFIT!

Do szkoły założyłam białą bluzkę z nadrukiem (H&M), spodnie jeansowe z (JeansWear), skarpetki (Chyba firma nie jest ważna), bransoletkę (H&M). Ogólnie to do szkoły się nie maluję. Jedyne co to nakładam moją ukochaną Baby Lips (PINK PUNCH). Jeśli chodzi o włosy. Moje włosy praktycznie każdego dnia wyglądają tak samo, ponieważ rozczesuję je moją najlepszą szczotką (TT) i prostuję. Więc nic nadzwyczajnego...

Teraz tylko pouczyć się do jutrzejszej klasówki i mam wolne :D (Przynajmniej do końca dnia) !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chodzi o kolejny wpis tematyczny, pojawi się niedługo. Już nad nim pracuję więc oczekujcie! :*
~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz