:)

ULUBIEŃCY KWIETNIA! ♥

Wreszcie! Nareszcie! Postanowiłam wprowadzić do ulubieńców trochę nowych rzeczy! Zaraz zobaczycie jakich :

~ KSIĄŻKA!

Na ulubieńca w dziedzinie książka pragnę dać "Dary Anioła". Polecam przeczytać, bo naprawdę warto! Nie będę wam opowiadać o czym ona jest! Jeśli jesteście ciekawi to przeczytajcie, naprawdę. 


~ MUZYKA!

Na ulubieńca muzycznego nie mogę dać nikogo innego jak mojego ukochanego zespołu czyli : THE VAMPS! Utworami które tworzą ulubieńca są : "Can we dance" oraz "Oh Cecilia"
*KLIK*
*KLIK*


~ PLASTYKA!

Do plastyki mam tylko jedno! 
*KLIK*
Jeśli ktoś z was umie tak rysować, to ma naprawdę wielki talent :)


~ SŁODYCZE!

Do słodyczy mam 2 ulubieńce, tak jak poprzednio jednym z nich jest KIT KAT z masłem orzechowym. Jest naprawdę przepyszny! 2 rzeczą jest napój, który jest słodki więc zaliczyłam go do słodyczy :) Jest to Sprite, czyli ostatnimi czasy mój ulubiony napój gazowany! Raczej wszyscy go widzieli, pili czy coś ;D Więc jeśli chodzi o słodycze to tyle!

~ MIASTA!

Miasta to dla mnie najtrudniejsza kategoria, bo nigdy nie wiem na co się zdecydować. Dziś nie wybiorę Nowy York czyli miasto artystów, wielkich produkcji filmowych itd. Mam nadzieję że sama je niedługo zobaczę ;)    

~ PORTAL!

Nie ma ulubieńca w dziedzinie portal. Przepraszam :c 

~ ARTYKUŁ SPOŻYWCZY 
Artykułem spożywczym będą............SŁODYCZE! 
Tak, słodycze, wiem, są niezdrowe, ale od czasu do czasu można trochę zjeść ;)   

~ KOSMETYK

Na ulubieńca wybrałam dwa lakiery z INGLOTA, jeden z nich (kolor 405) ma piękny morski kolor i bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. Drugi (kolor 987) jest to bardziej miętowa zieleń, coś w ten deseń, ale również dobrze prezentuje się na paznokciach. Z tych lakierów jestem bardzo zadowolona. 

~ FILM (NOWOŚĆ)

Co do filmu trudno mi było się zdecydować, ale wybiorę to przy czym jestem całym sercem od początku, czyli :HARRY POTTER (cała seria)
Jeśli ktoś chciałby wiedzieć o czym to jest, obejrzyjcie bo warto! Są sceny śmieszne, ale są też drastyczne.

~ ANTYULUBIENIEC (NOWOŚĆ)

Antyulubieńcem jest CHCIWOŚĆ. Przez chciwość rujnuje się praktycznie wszystko co mamy wokół siebie. Rozumiem że do chciwości dążymy przez zazdrość, ale po co to komu? Jeden ma to, czego ty nie masz, a ty masz to czego on nie ma. Nie warto rozwalać wszystkiego przez jakąś rzecz jak ciuchy, kosmetyki, buty...Pomyślcie nad tym. 

~ ULUBIENIEC CAŁEGO MIESIĄCA! (NOWOŚĆ)

Ulubieńcem całego miesiąca jesteście wy czytający mojego bloga. Jesteście wspaniali, widzę że czytacie to co ja piszę i za każde wyświetlenie z całego serca dziękuję :)!!! 


To wszystko w miesięcznych ulubieńcach! Mam nadzieję że będziecie nadal z chęcią czytać moje posty! :) Do następnego!
~ Bloggerka!   

 

      




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz