:)

Moje Przyzwyczajenia (od tego tygodnia!) ♥!

Hejka!

Przyzwyczajenia...Ale o co jej chodzi? Co to jest? Na czym to polega?...Tak słyszałam już te pytania od moich równieśników. Otóż moim przyzwyczajeniem jest chociażby to...że cały czas słucham JEREMIEGO...chociażby to...(kilka jego utworów znajdziecie na końcu), moim przyzwyczajeniem jest również to, że od razu po szkole sięgam po jogurt do lodówki. Muszę się w ten sposób orzeźwić. Kolejną rzeczą, którą przyswoiłam sobie w ostatnim czasie, jest to że o 18 kończę z telewizją, laptopem i telefonem. Wtedy jest czas na naukę. Tak. Jakoś się porobiło, że w ostatnim tygodniu postanowiłam się wziąć za siebie! NAUKA NAJWAŻNIEJSZA! ♥ No to ten. Ja dziś nie mam nic do powiedzenia o plastyce, muzyce itd! Ale już niedługo pojawią się ULUBIEŃCY KWIETNIA ♥!

Kilka piosenek JEREMIEGO! :
*KLIK*
*KLIK*
*KLIK*

~ Bloggerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz