:)

CZAS NA ULUBIEŃCÓW MARCAA ♥

Hej znów, to mój II post dziś, mimo że jest po 20:00...Dziś przedstawię wam ulubieńców miesiąca!

~ KSIĄŻKA!

Zdecydowanym ulubieńcem w tej dziedzinie jest książka pt. : "Gwiazd naszych wina"

Posiadam..czytałam..Polecam! 
KLIK!
Kolejnym ulubieńcem jest książka pt. : "Igrzyska Śmierci " Zarówno książka jak i film są bardzo ciekawe, więc również POLECAM! 

~ MUZYKA!

W muzyce miałam dość trudny wybór, ale jednak postawiłam na to czego słuchałam w ostatnim czasie najwięcej. W poprzednim poście, zapomniałam dodać jednej piosenki, którą uwielbiam. Otóż moi państwo : ED SCHEERAN - człowiek nadziei ! On tworzy naprawdę cudne piosenki i właśnie jego utwory zostały ulubieńcami !"I see fire" & "Thinking out loud"
KLIK!
KLIK!

~ Plastyka 

O plastyce nie mam co mówić, bo wszystkie obrazki które podobały mi się zostały pokazane w tamtym poście, więc jeśli nie widzieliście..KONIECZNIE ZOBACZCIE!



~ Słodycze

Hmm! Słodycze! Zdecydowanie najsłodsza kategoria! Moim ulubieńcem w tej dziedzinie jest wafelek, batonik..jak kto woli - Knoppers! Ostatnio mam na jego punkcie wielką słabość! Kocham ten smak, więc POLECAM.
Kolejnym ulubieńcem jeśli chodzi o słodycze jest czekolada...czekolada z milki OREO! Jej smak jest po prostu zabójczy, mimo że jest dość słodka, nawet bardzo, to kocham ją wcinać! 

~  Miasta

Co do miast...Myślę że wybiorę Warszawę. Jest to nasza kochana stolica, przeszła dużo i myślę że jej się to należy! Znajduje się tam ośrodek, bardzo ważny PAŁAC KULTURY I NAUKI...jeśli ktoś jeszcze nie był polecam zobaczyć! 

~ Portal

Myślę że moim ulubionym portalem jest, był i będzie jednak Facebook. Na obecną chwilę nie mogłabym wyobrazić sobie życie bez fb! Więc zdecydowanie daję go słusznie na ulubieńca! :)

~ Artykuł spożywczy 

Ulubieńcem należącym do artykułów spożywczych będą.....WARZYWA! Pamiętajcie, że są one naprawdę zdrowe i dobrze je jeść. Wzmacniają kości, nasz rozwój, zmysły oraz pomagają nam w różnych rzeczach. Zgadzam się że niektóre z warzyw nie są za dobre jak np. dla mnie szpinak czy brukselka, ale jeśli to lubisz, nie przestawaj tego jeść! Naprawdę warzywa są tylko przyjaciółmi człowieka, którzy nigdy nie :"odejdą od nas" a wręcz przeciwnie...pomogą nas gdy mamy problemy! 

~ Kosmetyk

Co do kosmetyków...Myślę że pomadki ostatnio odgrywają dużą rolę u mnie, więc chętnie na jednego ulubieńca dam moją ulubioną pomadkę czyli ; Baby Lips z Maybelline jest to smak/zapach PINK PUNCH więc naprawdę polecam. Kolejnym ulubieńcem są perfumy. Perfumy projektu Katy Perry, które niesamowicie pachną. Są to te "Killer Queen". Niestety jeszcze ich nie mam, ale moja przyjaciółka je posiada, więc znam ich zapach i naprawdę są godne ich kupienia!     

Mam nadzieję że ulubieńcy się wam podobają! Jeśli tak to skomentuj! Dla ciebie to nic, a dla mnie znak że ktoś mnie jednak czyta! Trzymajcie się! :)    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz