:)

Dawno, dawno temu...więc PRZEPRASZAM!

Hej Kochani!

Wiem, wiem, wiem! Zaniedbałam mojego bloga! Bardzo was przepraszam, mam nadzieję że teraz w miarę regularnie te posty zaczną się pojawiać...! Teraz zbliża się okres świąteczny, więc nie powinno być problemu z pisaniem nowych rzeczy!

~Muzyka :A więc ostatnio, wpadło mi dużo nowych nutek! Linki :
AronChupa
TaylorSwift
Kolejny raz Tay
Magic!
ImagineDragons
ImagineDragons
EdScheeran
OneDirection

To są moje ulubione piosenki ostatnimi czasy...Może nie przepadam za niektórymi wykonawcami, ale naprawdę 'szacun' za piosenki! Są naprawdę niezłe i mimo to że nie jesteś ich fanem...posłuchaj, dla ciebie to nic...

~Plastyka : Napotkałam się na dużą ilość rysunków, które po prostu są...piękne!
Kotek
Zakochańce xD
Piesek

To tyle z takich dzieł które mi się spodobały!
A oto co zrobiłam sama!
~ DIY :



1 DIY - Jajko wielkanocne
Materiały :
5m złotej wstążki
5m zielonej wstążki
!Krótkie! szpilki
12cm jajko styropianowe
2 DIY - Obrazek Elsa Frozen
Materiały :
biała kartka formatu A4
kredki (morska,niebieska,błękitna,czarna,złota)
ołówek (Do szkicu 2B)
3 DIY - Obrazek Kylie Jenner (Wiem że nie wyszło, ale liczą się chęci)
Materiały :
kartka formatu A4
ołówek miękki 2B

Mam nadzieję że wpis się podobał!!! Skomentuj! Chętnie zobaczę co myślisz o moim blogu!
~ DIY maker :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz