:)

Tematycznie ♥ (Czyli Poznajcie moich idoli ♥)

!OSTRZEŻENIE!
Jeśli masz zamiar mnie hejtować z powodu bycia w fandomie tego zespołu, polecam nacisnąć ten "x" w górnym rogu. Nie potrzebna mi taka opinia. Jednak jeśli chcesz przeczytać ten tematyczny post, zostań ale nie hejtuj i nie obrażaj zespołu. :)

Otóż dziś...POST TEMATYCZNY! Już od dawna nakręcałam się żeby go napisać, ale nigdy nie starczyło mi czasu albo po prostu mi się nie chciało :D Jeśli mówi wam coś nazwa "The Vamps" to cieszę się, bo to właśnie ich będzie dotyczyć ten post ;)
The Vamps czyli zespół brytyjski i szkocki zarazem składający się z czterech gości. Nowy boysband? Już nie taki nowy, ale zarąbisty! Wokalistą tego zespołu jest Brad Simpson (płn imię : Bradley Will Simpson), Brad również gra na gitarze, co można zauważyć w teledyskach zespołu. Wspaniałym gitarzystą jest James McVey (płn imię : James Daniel McVey), James jest głównym gitarzystą, ale podśpiewuje w chórkach. Świetnym basistą tego zespołu jest Connor Ball (płn imię : Connor Samuel John Ball).Connor tak jak James podśpiewuje w chórkach. To właśnie on urodził się w Szkocji oraz jest najmłodszy z zespołu! No i kogo brakuje? Zawodowego perkusisty czyli Tristana Evans'a (płn imię : Tristan Oliver Vance Evans). Evans tak jak reszta kolegów (procz Bradley'a) śpiewa chórki. Ciekawostką jest to że udziela się jako producent zespołu!
Zespół The Vamps funkcjonuje od 2012r. Chłopaki wydali 1 płytę, która nosi nazwę Meet the Vamps (Poznaj The Vamps). Pod spodem znajdziecie linki do dwóch kawałków chłopaków oraz ich zdjęć. Wystarczy kliknąć!
*KLIK*
*KLIK*
ZDJĘCIA CHŁOPAKÓW! :
*BRAD KLIK*
*JAMES KLIK*
*CONNOR KLIK*
*TRISTAN KLIK*

Mam nadzieję że post wam się podobał, jak chcecie więcej filmików tematycznych to piszcie w komentarzach! :) ~ Bloggerka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz